Jump to content

Popravak automobila - prijevara


ivan_83

Preporučene objave

Pozdrav, prije 2 mjeseca imao sam laganu prometnu nesreću u kojoj

mi je oštećen stražnji branik automobila.

Osiguranje krivca je pristalo na popravak mog automobila u

ovlaštenom servisu, pristali su platiti novi branik.

 

Prije popravka namjerno sam rekao šefu servisa da mi sačuva

oštećeni branik, rekao je da ga mora čuvati 30 dana u slučaju da

ga osiguranje zatraži na kontrolu, ja sam se s tim složio i

dogovorili smo da mi poslije 30 dana da branik. Kojih 2 dana

prije pitao sam ga da li mogu doći po branik za 2 dana, i onda je počelo zavlačenje:

rekao je da može za par dana, da "pripreme" branik, ja sam to shvatio kao da

ga operu i stave u neki omot (budući da su do onda bili vrlo kulturni

i korektni).

 

Poslije toga nazovem ja njega i veli da je osiguranje

pokupilo branik (koja 2 dana prije isteka onih 30 dana, moš' si mislit...).

Onda mi je rekao da ima frenda u osiguranju preko kojeg može dobiti taj branik natrag

i da će ga kontaktirati, poslije strpljivog čekanja (2 tjedna) kontaktirao sam

osiguranje i pitao ih da li imaju branik s mojeg auta, rekli su da nemaju...

 

Nakon toga nazovem ga i velim da oni nemaju branik i kako on objašnjava tu situaciju,

i on je rekao da nije moguće i da će nazvati osiguranje i da će me onda nazvati,

nazvao me za 5 minuta i rekao da je istina da nije kod njih nego da su ga dobili natrag i da je u servisu...

I jučer kaže da će mi danas dopremiti branik, od branika ništa...

 

Čovjek je lagao, zavlačio me, nije mi se javljao na telefon i ja nikad nisam vidio stari oštećeni branik, očito je da mi je ugradio stari branik a zaračunao ga osiguranju kao novi.

 

Zanima me da li postoji osnova da se situacija da na sud i presudi u moju korist?

 

Kad se pogledaju činjenice i uzme u obzir da može odlučiti lagati i opovrgnuti sve na sudu, kakve su šanse?

 

Da li je moguće dokazati da je branik stari i pokrpani a ne novi i onaj kojeg su stavili u fakturu? (Nešto kao serijski brojevi, pregled materijala - da li su na njemu vršeni popravci odnosno varenja budući da se radilo o plastičnom napuknutom braniku.).

 

Ili mi je jedino ostalo da se žalim gazdi servisa i distributeru te marke vozila...

Auto je novi, kupljen u 4. mjesecu 2012. godine, sve se odvijalo u ovlaštenom servisu...

 

Hvala.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija