ivan_83 objavljeno: 8. siječanj 2013. Dijeli objavljeno: 8. siječanj 2013. Pozdrav, prije 2 mjeseca imao sam laganu prometnu nesreću u kojoj mi je oštećen stražnji branik automobila. Osiguranje krivca je pristalo na popravak mog automobila u ovlaštenom servisu, pristali su platiti novi branik. Prije popravka namjerno sam rekao šefu servisa da mi sačuva oštećeni branik, rekao je da ga mora čuvati 30 dana u slučaju da ga osiguranje zatraži na kontrolu, ja sam se s tim složio i dogovorili smo da mi poslije 30 dana da branik. Kojih 2 dana prije pitao sam ga da li mogu doći po branik za 2 dana, i onda je počelo zavlačenje: rekao je da može za par dana, da "pripreme" branik, ja sam to shvatio kao da ga operu i stave u neki omot (budući da su do onda bili vrlo kulturni i korektni). Poslije toga nazovem ja njega i veli da je osiguranje pokupilo branik (koja 2 dana prije isteka onih 30 dana, moš' si mislit...). Onda mi je rekao da ima frenda u osiguranju preko kojeg može dobiti taj branik natrag i da će ga kontaktirati, poslije strpljivog čekanja (2 tjedna) kontaktirao sam osiguranje i pitao ih da li imaju branik s mojeg auta, rekli su da nemaju... Nakon toga nazovem ga i velim da oni nemaju branik i kako on objašnjava tu situaciju, i on je rekao da nije moguće i da će nazvati osiguranje i da će me onda nazvati, nazvao me za 5 minuta i rekao da je istina da nije kod njih nego da su ga dobili natrag i da je u servisu... I jučer kaže da će mi danas dopremiti branik, od branika ništa... Čovjek je lagao, zavlačio me, nije mi se javljao na telefon i ja nikad nisam vidio stari oštećeni branik, očito je da mi je ugradio stari branik a zaračunao ga osiguranju kao novi. Zanima me da li postoji osnova da se situacija da na sud i presudi u moju korist? Kad se pogledaju činjenice i uzme u obzir da može odlučiti lagati i opovrgnuti sve na sudu, kakve su šanse? Da li je moguće dokazati da je branik stari i pokrpani a ne novi i onaj kojeg su stavili u fakturu? (Nešto kao serijski brojevi, pregled materijala - da li su na njemu vršeni popravci odnosno varenja budući da se radilo o plastičnom napuknutom braniku.). Ili mi je jedino ostalo da se žalim gazdi servisa i distributeru te marke vozila... Auto je novi, kupljen u 4. mjesecu 2012. godine, sve se odvijalo u ovlaštenom servisu... Hvala. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Matrix odgovoreno: 10. siječanj 2013. Dijeli odgovoreno: 10. siječanj 2013. Nebi bilo naodmet da svoju sumnju obrazlozite osiguravajucoj kuci,jer ipak su oni snosili cijenu novog branika. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.