Jump to content

Zašita potrošača - reklamacija


dea_mm

Preporučene objave

Poštovani,

 

proučavala sam Zakon o oaštiti potrošača i Zakon o obveznim odnosima ali nisam našla odgovor na svoje pitanje. Također, udruga za zaštitu potrošača mi nije dala konkretan odgovor, pa se nadam da ćete mi ovdje pomoći.

 

Imam situaciju da sam zbog skrivenog nedostatka reklamirala cipele 40-ak dana nakon kupovine. Reklamacija je odobrena (nakon još 40-ak dana), ali prodavač zahtjeva da u zamjenu uzmem drugu obuću iste ili više cijene uz nadoplatu. Zahtjevala sam povrat novca, ali nisu htjeli ni čuti.

 

Neke od stvari koje mi pokušavaju prodati:

- bez obzira na zakone prodavač ima pravo odlučiti da li će vratiti novac ili dati zamjensku robu

- povrat novca mogu dobiti samo u roku 8 dana od kupovine

- povrat novca ne mogu dobiti ako sam platila karticom (??) jer to je procedura kod koje banka mora stornirati naplatu

 

Čula sam da je rok za reklamaciju obuće 3 mjeseca, i da kupac uvijek može odlučiti da li želi drugu robu ili povrat novca. Molila bih vas da mi kažete tko je u pravu - prodavač ili ja, i što mogu napraviti kako bih dobila novac nazad.

 

Unaprijed hvala!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija