dea_mm objavljeno: 22. siječanj 2013. Dijeli objavljeno: 22. siječanj 2013. Poštovani, proučavala sam Zakon o oaštiti potrošača i Zakon o obveznim odnosima ali nisam našla odgovor na svoje pitanje. Također, udruga za zaštitu potrošača mi nije dala konkretan odgovor, pa se nadam da ćete mi ovdje pomoći. Imam situaciju da sam zbog skrivenog nedostatka reklamirala cipele 40-ak dana nakon kupovine. Reklamacija je odobrena (nakon još 40-ak dana), ali prodavač zahtjeva da u zamjenu uzmem drugu obuću iste ili više cijene uz nadoplatu. Zahtjevala sam povrat novca, ali nisu htjeli ni čuti. Neke od stvari koje mi pokušavaju prodati: - bez obzira na zakone prodavač ima pravo odlučiti da li će vratiti novac ili dati zamjensku robu - povrat novca mogu dobiti samo u roku 8 dana od kupovine - povrat novca ne mogu dobiti ako sam platila karticom (??) jer to je procedura kod koje banka mora stornirati naplatu Čula sam da je rok za reklamaciju obuće 3 mjeseca, i da kupac uvijek može odlučiti da li želi drugu robu ili povrat novca. Molila bih vas da mi kažete tko je u pravu - prodavač ili ja, i što mogu napraviti kako bih dobila novac nazad. Unaprijed hvala! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.