Jump to content

kazna za prolaz na crveno svjetlo


anonimno

Preporučene objave

Danas su me zaustavili jer sam "navodno" isao na crveno svjetlo. Ja tvrdim da nisam, oni da jesam, ne bitno, ne mogu nikako dokazati da sam u pravu. Na licu mjesta su mi napisali kaznu od 1100kn, 2 mj. oduzimanje dozvole i 2 kaznena boda. Posljednje dvije kazne i nisu toliki problem kao prva jer sam student i nemam prihode pa tako ni kaznu ne mogu platiti. Pokusao sam to objasniti i gospodi policajcima. Da sam student, da nisam nikad kaznjavan, da nemam nikakve prekrsajne prijave, da nisam u alkoholiziranom stanju (nisam puhao), nisu bili raspolozeni za nikakvu pristojnu komunikaciju, stav je bio prilicno napadan a ja mlakonja kakav jesam sam se i prepao pa sam i potpisao to rjesenje koje su mi dali. Bio je samnom u autu prijatelj kojeg su takodjer izprovjeravali i sumnjicavo preispitivali....

 

Moje pitanje je sad kako napisati zalbu i da li je uopce pisati?

Nisam nikad imao ovakvih ni slicnih problema pa je svaka pomoc dobrodosla....

 

HVALA!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 mjeseci kasnije...

približavao se raskrižju i bilo zeleno, upravo pred pješačkim mi se upalilo žuto i zakočio sam al sam se nakratko zaustavio nasred pješačkog prijelaza. zato sam odlučio prijeći pošto u suprotnom smjeru još nije bilo zeleno. velka je šansa da mi se već upalilo crveno. nitko me nije zaustavio pa me zanima dal policajci ili netko drugi kontrolira raskrižja i piše kazne ak vide neki prekršaj, s obzirom da nije nigdje bilo policijskog auta?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Napiši da pozivaš Milana B. iz Zagreba (znaš na kog mislim) kao svjedoka, a isti da je prošao kroz raskrižje neposredno nakon tebe i on je prošao kroz zeleno.

;-) - to je krajnja mjera i preporučam je jedino u slučaju krajnje nužde :-)