Jump to content

varanje staraca zbog ugovora


Naly

Preporučene objave

Otkad je mama otišla u dom za starije, moja otac živi sam i već nekoliko mjeseci unazad primjetila sam da se počeo gubiti i da ima problema sa demencijom. Budući da živim na drugom kraju zemlje. nisam mogla odmah doći kako bih ga smjestila u dom ali kada sam došla zatekla sam probleme sa obavezama prema ugovorima kojima su mu uvjetovali akviziteri telefonije. Budući da na mobitel niti ne zna zvati (neće napraviti velik račun) a Bnet mi treba zbog interneta - može se podnijeti na neki način. Ali H1 (koji nije nikada tehnički instaliran)sa bežičnim modemom za internet za koji mi je telefonskim putem rekao da je dobio "besplatan televizor", napravila sam prigovor ali na prigovor mi ne odgovaraju nego šalju račune na njegovo ime u iznosu od oko 200 kn. U susjedstvu sam čula više takvih priča o varanju staraca od strane H1 pa me zanima postoje li u našem Zakonu neki pravni mehanizmi za zaštitu tih staraca???

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Zakon o zaštiti potrošača

Obavijest o pravu na raskid ugovora

Članak 32.

(1) U slučaju sklapanja ugovora iz ove glave Zakona, trgovac je dužan potrošaču dati pisanu obavijest o njegovu pravu na raskid ugovora prema članku 33. ovoga Zakona.

Raskid ugovora

Članak 33.

(1) Potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor iz ove glave Zakona u roku od 14 radnih dana od dana primitka pisane obavijesti iz članka 32. ovoga Zakona.

Raskid ugovora u slučaju da obavijest o pravu na raskid nije izdana

Članak 34.

Ako potrošač nije primio pisanu obavijest iz članka 32. ovoga Zakona, njegovo pravo na raskid ugovora iz članka 33. ovoga Zakona nije vremenski ograničeno.

 

pročitaj zakon .interesantnoje .

pismeno (preporučeno i sa povratnicom,što čuvašuz kopiju pismena) otkazati ugovor.

ako nije primljena pisana obavjest o mogućnosti raskida ugovora.

žalba Državnom inspektoratu napostupanje operatera,

žalba HAKOM-u - II- , zbog zavarajajućei,nepoštene i agresivne poslovne prakse

 

Zabrana slanja proizvoda bez narudžbe potrošača

Članak 54.

(1) Nije dopušteno isporučiti potrošaču proizvod ili pružiti uslugu koju potrošač nije unaprijed naručio, ako je riječ o naplatnom poslu.

 

Teret dokaza

Članak 55.

U parničnom postupku pokrenutom protiv trgovca ili operatora sredstava daljinske komunikacije zbog povrede prava potrošača iz ove glave Zakona teret dokaza glede postojanja prethodne obavijesti, pisane potvrde prethodne obavijesti i pridržavanja rokova ispunjenja ugovora sklopljenog sredstvima daljinske komunikacije je na trgovcu, odnosno operatoru sredstava daljinske komunikacije.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Zakon o zaštiti potrošača

Obavijest o pravu na raskid ugovora

Članak 32.

(1) U slučaju sklapanja ugovora iz ove glave Zakona, trgovac je dužan potrošaču dati pisanu obavijest o njegovu pravu na raskid ugovora prema članku 33. ovoga Zakona.

Raskid ugovora

Članak 33.

(1) Potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor iz ove glave Zakona u roku od 14 radnih dana od dana primitka pisane obavijesti iz članka 32. ovoga Zakona.

Raskid ugovora u slučaju da obavijest o pravu na raskid nije izdana

Članak 34.

Ako potrošač nije primio pisanu obavijest iz članka 32. ovoga Zakona, njegovo pravo na raskid ugovora iz članka 33. ovoga Zakona nije vremenski ograničeno.

 

pročitaj zakon .interesantnoje .

pismeno (preporučeno i sa povratnicom,što čuvašuz kopiju pismena) otkazati ugovor.

ako nije primljena pisana obavjest o mogućnosti raskida ugovora.

žalba Državnom inspektoratu napostupanje operatera,

žalba HAKOM-u - II- , zbog zavarajajućei,nepoštene i agresivne poslovne prakse

 

Zabrana slanja proizvoda bez narudžbe potrošača

Članak 54.

(1) Nije dopušteno isporučiti potrošaču proizvod ili pružiti uslugu koju potrošač nije unaprijed naručio, ako je riječ o naplatnom poslu.

 

Teret dokaza

Članak 55.

U parničnom postupku pokrenutom protiv trgovca ili operatora sredstava daljinske komunikacije zbog povrede prava potrošača iz ove glave Zakona teret dokaza glede postojanja prethodne obavijesti, pisane potvrde prethodne obavijesti i pridržavanja rokova ispunjenja ugovora sklopljenog sredstvima daljinske komunikacije je na trgovcu, odnosno operatoru sredstava daljinske komunikacije.

 

Problem je u tome što bi sve to on morao. A on je dementan - brka pojmove i za to je potpuno nesposoban.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

izvaditi liječničku potvrdu o zdravstvenom stanju oca (psihičko).

smjestit ga u dom (sa suprugom, ako si nisu dosadili)

obratite se centru sa socijalnu skrb radi određivanja skrbnika.

po zakonu djeca imaju obvezu skrbiti o nemoćnim roditeljima. postoje izuzeci .

 

ako liječnik potvrdi psihičke smetnje, potrebu za tuđom skrbi i pomoći

nadležnom sudu podnijeti tužbu za utvrđivanje ništavnim ugovora sa operaterom.

bez podnošenja tužbe nečete uspjeti raskinuti ugovor i vratiti oteti novac.

nasljednik ste pa imate pravni imteres podnijeti tužbu koja ne zastarjeva.

 

nije mi jasno zašto oboje nisu u domu.

lakše im je skupa ili su si dosadil.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 3 tjedna kasnije...

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija