Jump to content

Prometna nesreća, obilaženje, prekoračenje brzine


Nomad2011

Preporučene objave

Poštovanje,

 

Vozilo ispred mene sporije se kretalo, vozio sam brzinom od cca. 70 km/h u naseljenom (50 km/h je bilo dozvoljeno), nakon što sam na cesti uočio isprekidanu crtu, dajem lijevi pokazivač smjera, ubrzavam, započinjem preticanje, nakon nekoliko trenutaka, primjećujem da vozilo ispred onoga koje sam započeo preticati započinje skretanje u sporednu ulicu lijevo (meni je izgledalo, poprilično naglo, kao da je zaboravio skrenuti, pa je naglo usporio i skrenuo),dao je pokazivač. U tom trenutku nemam prostora da se ubacim ispred vozila koje sam započeo preticati (vozilo koje sam zaobilazio u trenutku zaobilađenja je ubrzalo), te stiskam naglo kočnicu i u kočenju udaram u vozilo koje je počelo skretati, trag kočenja vezano za moje vozilo je bio približno 20 m koliko sam uspio izmjeriti. Dakle udaram u zadnji lijevi bočni kraj vozila, zaustavljam se u lijevoj traci, a on završava pokraj lijeve trake zarotiravši se, te je njegov auto ostao okrenut u suprotnom smjeru pokraj lijeve trake. Evidentno je da sam preticanju vozio za cca. 20-30 više od dozvoljenog i da je drugi vozač započeo radnju skretanja u lijevo bez da se predhodno uvjerio da tu radnju može sigurno izvesti, da nije skrenuo, do nesreće vjerojatno ne bi došlo, a pitanje je da li bi se ja uspio zaustaviti, da sam sporije preticao. Na autu sam imao solidne zimske gume, vozilo nije imalo ABS sustav. Bilo je suho, cesta je lokalna, prosječne kvalitete. Što mogu očekivati što se tiče odgovornosti mene i drugog sudionika u nesreći, zapisnik još nisam dobio. Hvala na odgovorima.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Postovani,

u raskrizju ulica,preticanje i obilazenje vozila se vrsi sa desne strane.

Nadalje,iz vaseg teksta je vidljivo da ste ostvarili kontakt prednjim dijelom svog vozila sa lijevom zadnjom bocnom stranom drugog vozila,iz cega se moze zakljuciti da je drugi ucesnik prometne nesrece bio u odmakloj fazi radnje skretanja ulijevo,sto se nebi moglo reci da je kontakt bio na njegovom prednjem lijevom blatobranu.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 tjedna kasnije...
Postovani,

u raskrizju ulica,preticanje i obilazenje vozila se vrsi sa desne strane.

Nadalje,iz vaseg teksta je vidljivo da ste ostvarili kontakt prednjim dijelom svog vozila sa lijevom zadnjom bocnom stranom drugog vozila,iz cega se moze zakljuciti da je drugi ucesnik prometne nesrece bio u odmakloj fazi radnje skretanja ulijevo,sto se nebi moglo reci da je kontakt bio na njegovom prednjem lijevom blatobranu.

Znači li to da ako ga udarim u prednji lijevi kraj on je kriv, a ako ga udarim u zadnji lijevi kraj ja sam kriv?

Što ako ga udarim točno u sredinu?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Iz zapisnika o očevidu:

 

- radi osnovane sumnje za prekršaj iz čl. 43 i čl. 53

- županijska cesta u naselju

- raskrižje: pregledno : trokrako pregledno raskrižje

- cesta: ravna

- vrsta kolničkog zastrora: asfaltni

- stanje kolnika: hrapav, dobar, suh, neklizavo

 

 

-xy ulica iznosi 6 m, koji je isprekidanom linijom podjeljen na dvije prometne trake i namjenjen za kretanje vozila u oba smjera

- oprema ceste: nije bilo prometnih znakova u uzročnoj vezi s prometnom nesrećom, brzina kretanja zakonski ograničena na 50 km/h

 

stanje prometa: noramalan, sunčano, danju, dnevna svjetlost

- tragovi 23,7 , udaljeni od zadnje točke za 34,60 m

 

- svjedoka nema

- podnesena prijava protiv mene i drugog sudionika

- 0,0 alkohola

 

---

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija