Jump to content

Kazna za parkiranje


corsica

Preporučene objave

Pred kojih mjesec i pol parkirala sam se nepropisno na autobusnoj stanici. Dobila sam od prometne policije kaznu od300kn. Posto to nije moj auto vec majcin, isla sam u prometni ured da kaznu stavd na mene. Ja inace studiram i nemam nikakvih primanja. Jasni mi je da se ne smije parkirati na autobusnim stanicama i to ne obicavam ali na doslovno par minuta sam usla u apoteku no policajac je bio brzi. Sad cekam da na moju adresu stigne opomena pa onda imam8dana da prinesem zalbu. Ako se pozivam da sam student bez primanja, imam li sanse da mi kaznu umanje ili poniste? Tj uskoro cu i diplomirTi pa cu biti u jos vecim problemima, na burzi...hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 mjeseci kasnije...

Da se nadovežem na temu...

Suprugu na autu dočekala uplatnica (novčana kazna = 300 kn). Izdana od policije koliko san shvatio (MUP Solin). Dali je s uplatnicom trebao biti još kakav papir (prekr.nalog ili sl.)?

Auto je bi parkiran na ulici ispred kuće 4 dana (3.7-.6.7.). U tom periodu je stavljena kazna. Dali može platiti 2/3 kazne po novom zakonu?

Žena inzistira na prigovoru. Imali prigovor smisla? Ona nema nikakvih prekršaja do sad. I kad pisati prigovor? Dali će prekršajni nalog doći doma? Na čije ime (auto je na mene)? Ili će doći poziv da navedem vozača? Može li se ovaj poziv preduhitrit pa unaprijed javiti ko je vozač?

Svašta sam nadrobija.

Hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Izdana je obavijest o izvršenom prekršaju.Ako će se žalit neka ne plaća pa će doma doći prvo zahtjev ta davanje podataka o vozaču te poslije ostalo.Žalit se može tek na prekršajni nalog (kada dođe) a podatke mora dostavit (kada i to dođe).Najjeftini je sada platit 2/3 jer će se poslije platit prek nalog a u slučaju suda sudsei troškove.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju