mmm_ objavljeno: 9. listopad 2013. Dijeli objavljeno: 9. listopad 2013. Imam tvrtku d.. a supruga i ja smo zaposleni kod drugih poslodavaca. Zbog obima posla kojeg imamo trenutno, nismo prijavljeni na firmu nego radimo za druge. Supruga vrši usluge savjetovanja i to ponekad jer nema puno posla. Imamo fiskalnu blagajnu ali je sad problem kako te sve uskladiti a da nismo u prekršaju.. Pitanja: 1. Da li ona može izdavati račune, tj. jel mogu uopće imati fiskalnu ako firma nema zaposlenih ? prema ovome može ? http://www.porezna-uprava.hr/HR_publikacije/Lists/mislenje33/Display.aspx?id=18676 2. Kako navesti radno vrijeme pošto to onda radi povremeno a i navođenje radnog vremena je po meni bez veze jer se sve radi po dogovoru i to popodne kada završi u firmi u kojoj je zaposlena. Možda ima tjedno 2-3 klijenata... Kako to sve regulirati a da nisam u prekršaju ? Da imamo posla za jednog ona bi otišla iz sadašnje firme i bila prijavljena i sve OK..ali pošto nemamo toliko posla mora biti tako kako je.. nadamo se da će biti bolje.. Molim savjete i iskustva ! Hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.