Jump to content

Verbalni napad djelatnice u trgovini


monikacvrljevic

Preporučene objave

Trgovkinja je izvršila verbalni napad na kupca (potrošaća) radeći na blagajni. Njen poslodavac je na njen poziv bio prisutan konfliktu. Napravljena je prekršajna prijava. Prije verbalnog napada kupac je bio izložen nekulturnom ponašanju trgovkinje a sam napad je kulminacija! Po sudskoj praksi, koje mjere protiv tužene donosi prekršajni sud?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prekršajne sankcije za prekršaje propisane zakonom su kazne, globe, mjere upozorenja, zaštitne mjere i odgojne mjere. Za prekršaje propisane drugim propisima kao prekršajne sankcije mogu se propisati samo globa i opomena.Za svaku vrstu prekršajnih sankcija zakonom ili drugim propisom određuje se visina i njihovo trajanje i nijedna sankcija ne može biti propisana niti izrečena, odnosno primijenjena u neodređenoj visini i na neodređeno vrijeme.Vrste kazni jesu: novčana kazna i kazna zatvora. Kazna zatvora ne može se propisati kao jedina kazna za određeni prekršaj.Novčana kazna ne može biti propisana niti izrečena u iznosu manjem od 300,00 kuna niti većem od 15.000,00 kuna za fizičke osobe, odnosno u iznosu manjem od 5.000,00 kuna niti većem od 500.000,00 kuna za pravne osobe. Mjere upozorenja jesu: opomena i uvjetna osuda

 

Ovo je bilo blago rečeno općenito, jer teško mi je procijeniti temeljem čega je ovaj pokrenuo prekršajni postupak i kakva će i da li će uopće biti izrečena kazna.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ako idete tužit prodavačicu zbog verbalnog napada onda stvarno nemate pametnijeg posla u životu. kome bi, uz sve današnje probleme, uopće palo na pamet tužit prodavačicu? zbog čega? moj savjet vam je da malo ohladite glavu. ego vam očito jako trpi, ali čak i ako nađete nekakvu pravnu osnovu za tužbu ne virujem da ćete od toga imat ikakve koristi, dapače. ja sam jedno vrime radila kao prodavačica i ako vam tužba uspije i dobijete zadovljštinu molim vas javite to ovdi na forum jer ja imam popis od nekoliko ljudi koju su me, kao kupci, redovito verbalno napadali. :-)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

U SAD-u najveći profit se ostvaruje u tercijarnom sektoru uslužnih djelatnosti. Mora se jasno razlučiti pojam radnog mjesta i pojam potrošaća, kupca, klijenta, pacijenta, gosta itd. Cijena usluge sadrži i tzv. naknadu za uslužnost. U zapadnim zemljama neuslužnost i neuljudnost na radnom mjestu kažnjava se ukorom ili izvanrednim otkazom jer se u prvom redu narušio image pravnog subjekta. Kod nas, nažalost, policija i pravosudni organi ne tretiraju verblni delikt kao povredu osobnosti, časti, ljudskog dostojanstva. Meni osobno, koja sam doživjela verbalni napad djelatnice, rečeno je kako dokazivanje putem dokaza nema smisla jer su to djelovanje povezali sa osvetoljubivošću. Dakle, htjela sam da se sankcionira takvo ponašanje na radnom mjestu i dodajem kako je nekultura djelatnice bila evidentna duži period! A što su radili pretpostavljeni? To je druga priča! Kad se iza verbalnog napada i nakon upozorenja djelatnici dogodi fizički napad - triska upravo toj djelatnici, onda je fizički napadač kreten, neandertalac, nasilnik...Znači, provociranje u našem društvu prolazi, dok se triskanje osuđuje? Dvostruka mjerila, dvoličnost, kao kad se ne izjednačva psihičko od fizičkog maltretiranja!!! Jadna nacijo...dok mi stignemo u EU, trebat će nam još 100 g. a mi se nadamo da će nas u civilizaciju primiti 2008.!!!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija