tiha78 objavljeno: 24. travanj 2014. Dijeli objavljeno: 24. travanj 2014. Osvojila sam u nagradnoj igri poklon bon kod Poliklinike za stomatologiju gdje je naveden rok iskorištenja do kraja ovog mjeseca. Javljam im se i želim rezervirati termin, odgovaraju mi da nemaju slobodnog termina i da bon neće biti moguće iskoristiti. Što po ovom pitanju napraviti? Smatram da imam pravo koristiti nagradu koju sam pošteno osvojila po svim pravilima i koju su mi uredno poslali na mail adresu. Imam li pravo na naknadu u visini poklon bona i kako to riješiti? Mogu i iskoristiti bon, no već se bojim zbog mojih prigovora da ne bi napravili štetu na mojim zubima... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bobo3 odgovoreno: 24. travanj 2014. Dijeli odgovoreno: 24. travanj 2014. Email organizatoru a CC društvu Potrošač i inspektoratu. Napomenite i ovo iz zadnje rečenice. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
tiha78 odgovoreno: 24. travanj 2014. Autor Dijeli odgovoreno: 24. travanj 2014. Organizator je ta Poliklinika za stomatologiju Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.