viki_rebic objavljeno: 18. srpanj 2014. Dijeli objavljeno: 18. srpanj 2014. Prvo, lijep pozdrav svima. Zanima me ako tko zna jeli imam pravo tražit odštetu od autobusnog prijevoznika u kom su mi uredno ispisali kartu za liniju koja od davno ne vozi (čitajte do kraja). Na web stranicama im stoji da ta linija prometuje, i još što je najcudnije, zaposlenica mi je uredno ispisala tu kartu. Tek me je nakon par kilometara, prilikom pregleda karti, kondukter obavjestio da je linija izmjenjena. Zbog njihovog nemara sam skoro propustio važan termin Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Matrix odgovoreno: 19. srpanj 2014. Dijeli odgovoreno: 19. srpanj 2014. U cemu se ogleda vasa steta. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.