Jump to content

Putni troškovi-državna i javna služba


Bur Gor

Preporučene objave

Molila bih vas savjet sa pravnog stajališta vezano uz putne troškove dolaska na posao i povratka na adresu stanovanja. Radim u Krapinskoj-Zagorskoj županiji u Hrvatskom zagorju, a živim na području Zagrebačke županije u Zaprešiću.Osnovna škola mi vraća putne troškove javnog prijevoza (HŽ-a . mjesečna karta, no moram koristiti i ZET-ov prijevoz 5 stanica od adrese stanovanja do željezničkog kolodvora Zaprešić gdje vlakom nastavljam putovanje prema mijestu rada cca vrijeme putovanja u jednom smjeru oko sat i pol vremena). Uz to do dolaska vlaka u mjesto gdje radim imam 30 do 60 minuta čekanja do početka rada, a nakon završetka rada čekam prijevoz vlakom od 45 do 120 minuta ovisno o radnom danu.S obzirom da mi škola ne može omogučiti drugačiji raspored rada, imam li pravo na povrat troškova putovanja osobnim automobilom jer je to jedina opcija u kojoj gubim najmanje vremena dok javnim prijevozom gubim od 3 do 6 sati dnevno. Koje su po Vama najoptimalnije mogučnosti, te na koje zakone bi se mogla pozvati da si barem donekle olakšam putovanje i podmirim putne troškove?

Unaprijed Vam se zahvaljujem na pravnom savjetu tj. odgovoru!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

u kolektivnom ugovoru piše da se vrača povrat javnog prijevoza ( onog koji je povoljniji za poslodavca ) , ali u granskom ugovoru stoji da zaposlenik ne smije imati prazan hod više od 30 minuta od trenutka dolaska prijevozom u mjesto rada do početka rada i nakon završetka rada čekati prijevoz također više od 45 minuta i više ( jer je to na štetu zaposlenika )???

Na što se mogu pozvti, jer mog poslodavca gotovo i zabavlja da ljudi što uže putuju!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Po mom mišljenju imate pravo i na naknadu za ovih 5 stanica ZET-a do HŽ-a.

 

Glede ovog praznog hoda, to se nažalost ne može izbjeći, imajući u vidu unaprijed određeni vozni red pružatelja javnog prijevoza. Alternativa je da koristite osobni automobil, ali tek to vam se vjerojatno neće isplatiti, jer za pojedine službe, koliko mi je poznato, naknađuje se 50 lp po prijeđenom km, što je smiješno, jer stvarni trošak je višestruko visok.

 

Ali vremena su takva da se svojedobno čak razmatrala mogućnost potpunog ukidanja prijevoznih troškova, a što bi veliki broj ljudi doslovce bacilo na prosjački štap. Međutim, bitno je da i dalje imamo nepoznat broj različitih Agencija za koje većina ni ne zna čime se zapravo bave, u stilu alanfordovskog "Ministarstva za istraživanje ruda i gubljenje vremena", te cca 530 jedinica lokalne i područne samouprave.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija