Jump to content

T-com neipravan uređaj


horatiocaine11

Preporučene objave

Pozdrav svima!Zamolio bih vas za savjet.Naime,3.1.2014. sam kupio uređaj(mobitel) u T-comu i sklopio ugovor na 24 mjeseca(pretplata+otplaćivanje uređaja).Uređaj mi se otada pokvario 3 puta(svaki put isti kvar,uređaj gubi signal,šumi,ne mogu se uspostavljati pozivi i svaki put isti popravak-zamjena antenskog kabla...).Prvi put(2.2014.) je bio na servisu 3 tjedna,kvar je otklonjen.Drugi put(7.2014.) je bio na servisu 2 tjedna,kvar je otklonjen.Sada mi se treći put pokvario i opet sam odnesao uređaj u Tcom da vidim dali mi mogu dati novi uređaj.Djelatnica u Tcomu je bila izrazito bezobrazna i rekla da ne mogu tražiti novi uređaj nego jedino poslati uređaj na servis te onda serviser može predložiti da mi se da novi uređaj.Jamstvo za uređaj mi istječe 3.1.2015.,dakle ubrzo.Zanima me mogu li dobiti produženje jamstva za vrijeme koje je uređaj bio na servisu(sveukupno uklj. i zadnji servis,2 mjeseca),kako su mi u Tcomu uvijek govorili da se garancija ne produžava i mogu li u svakom slučaju zatražiti da mi se uređaj zamijeni ispravnim uređajem,u razdoblju dok jamstvo traje i nakon što istekne. Proučio sam odredbe Zakona o zaštiti potrošača koji u vezi toga upućuje na ZOO,čl.423-429.,prema kojima kupac može tražiti zamjenu stvari i produljenje jamstvenog roka(nisam siguran radi li se o bitnom ili manjem popravku,kako je oba puta zamijenjen samo taj antenski kabel)? Hvala :)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Hm,nemam ugovor kod sebe kako su mi ga opet iz Tcoma radi servisa uzeli,ali je vrijednost bila oko cca 3400 kn. Mislio sam traziti novi uređaj,ali djelatnici me od toga odvracaju i kažu da nemam tu mogućnost bez odobrenja servisera,tako ispada da sam prepušten slanju uređaja na servis unedogled do isteka garancije?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Hm,nemam ugovor kod sebe kako su mi ga opet iz Tcoma radi servisa uzeli,ali je vrijednost bila oko cca 3400 kn. Mislio sam traziti novi uređaj,ali djelatnici me od toga odvracaju i kažu da nemam tu mogućnost bez odobrenja servisera,tako ispada da sam prepušten slanju uređaja na servis unedogled do isteka garancije?

 

Tražite da vam vrate ugovor,ili da vam daju kopiju istig.

Očito je da se kod vašeg uređaja ne radi o neispravnom uređajju već o uređaju sa nedostatkom/skriveni nedostatak,tvornička greška/,s obzirom da su vam već u dva navrata pokušali istu otkloniti bezuspješno osnovano je da im pošaljete pismeni Zahtjev za zamjenu ovog uređaja sa nedostatkom sa novim ispravnim uređajem u razumnom roku ne dužim od 30 dana/ZOO čl. 400 do 422./,ako se ogluše o vaš zahtjev tada treba angažirat obavezno odvjetnika.

To sa servisom da oni nisu sposobni otklonit nedostatak,to oni neće napisat jer vaš uređaj oni trenutno poprave i vama ga takvog vrate,za vas nije nikakvo rješenje.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Hvala Vam na savjetima.Samo još jedno pitanje-zahtjev mogu sastaviti sam i pritom navesti članke iz ZOO na temelju kojih zahtijevam novi uređaj ili je taj zahtjev tipski i moram ga tražiti od operatera(Tcoma)?

 

Bilo bi dobro da vam zahtjev sastavi pravno educirana osoba.

Netreba navoditi čl. ZOO,ne postoji tipski zahtjev.

Ime prezime adresa tko šalje

Komu se šalje

Predmet:zahtjev za zamjenu uređaja xy

Tražim da u razumnom roku zamjenite uređaj marke xy sa nedostakom sa novim istim ispravnim uređajem,a kojeg ste mi prodali dana xy

Razloženje:kao što ste naveli u početnom postu

Datum, ime prezime,potpis.

Poslati poštom sa povratnicom!!!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 1 mjesec kasnije...

Evo ja se opet javljam. Nakon što mi je uređaj po treći put vraćen sa servisa, sastavio sam Zahtjev za zamjenu uređaja i produljenje jamstvenog roka i poslao ga preporučeno povratnicom T-comu. Nakon tri dana mi je na kućnu adresu stigla povratnica gdje je naznačeno da je Zahtjev zaprimljen 8.1.,ali odogovor na Zahtjev nije stigao. Kako odgovor nije dolazio,zvao sam Tcom i poslali su mi odgovor na zahtjev 23.1. na mail. U odgovoru(u kojem piše da je sastavljen 19.1.), piše da odbijaju moj zahtjev nakon što su se konzultirali sa serviserom i ustvrdili da samo "na temelju pisanog obrazloženja sevisera određuje moguća zamjena uređaja za novi", što naravno ovi iz servisa nisu odobrili. Uglavnom, tri puta mi je uređaj sevisiran zbog istog kvara, kvar se naravno nakon zadnjeg servisa sad opet pojavio, uputio sam im zahtjev na koji sam dobio odogovr tek nakon što sam ga zatražio nakon nekoliko poziva...Izgleda da mi preostaje jedino tužiti Tcom, pa me zanima dali mogu istaknuti zahtjev za raskid ugovora(na temelju odbredbi ZOO o skrvenim nedostacima i jamstvu) i naknadu štete u istoj tužbi(za sve isplaćene rate u proteklih godinu dana za uređaj koji radi,pa se pokvari)? Također, s obzirom na sve neugodnosti koje sam prošao(ukupno više od 2 mj u godinu dana uređaj na servisu,sveukupno puta, neugodnosti u T-centrima, višestruko odbijanje mojih zahtjeva), mogli li tražiti pravičnu naknadu za neimovnsku štetu, odnosno duševne boli?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Preostaje vam prijaviti ih inspekciji Ministarstva gospodarstva:

http://potrosac.mingo.hr/hr/potrosac/clanak.php?id=12489

 

Preporučam da ne krećete prema Sudu časi HGK, jer njihova presuda nije izvršna za Vas je bitna toč.3. navedena web stranici. Ako ne uspijete riješit problem putem inspekcije ,onda pod obavezno angažirati odvjetnika ,rok za tužbu je godinu dana.

 

Možda pomogne članak na stranici:http://www.dubrovacki.hr/clanak/65979/saznajte-koja-su-vasa-prava-kad-nesto-kupite?display_desktop_on_moble=1 ,da bi donekle razumjeli Vaš problem i mogućnosti za rješavanje istog!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija