Jump to content

servis automobila


dranoel

Preporučene objave

Prije svega, pozdrav svim poznavateljima prava.

 

Imao sam problem na autu i otišao u servis, opisao problem i dogovorio se za pregled i eventualni popravak. Idući dan me zovu iz servisa i kažu da su raskopali auto i detektirali kvar te da je riječ o XY dijelovima koje bi trebalo izmijeniti. Okvirnu cijenu popravka su mi odmah rekli i ja sam odmah pristao.

 

Idući dan dolazim po auto, plaćam račun (iznos u svakom slučaju nimalo zanemariv) i preuzimam auto. Odmah po izlasku na cestu sam primijetio da je isti kvar i dalje prisutan i odmah se vraćam u servis na reklamaciju. Mehaničar odmah potvrđuje da je kvar zaista još uvijek prisutan i odmah uzima auto nazad na daljnji popravak.

 

Dakle, servis je "utvrdio" kvar i na temelju njihovog mišljenja su ugrađeni novi dijelovi. Sad ispada da ti dijelovi UOPĆE nisu bili neispravni i da je problem negdje drugdje...

 

Iako još nismo dogovorili detalje, zanima me koja su moja prava i njihove obveze u ovom slučaju. Da li su mi dužni refundirati plaćeni račun? Naime, ja nisam tražio izmjenu tih dijelova, već otklanjanje kvara. Njihovom greškom su mi ugrađeni novi dijelovi koje sam ja uredno platio, a bili su potpuno nepotrebni. S obzirom da mi na taj način praktički mogu prodati pola svog skladišta prije nego ustanove kvar, zanima me imam li pravo tražiti povrat novca koji su mi nepotrebno naplatili? Odnosno, kako se postaviti u cijeloj situaciji?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Možda bi bilo bolje dogovoriti se sa nadležnim osobama u servisu nakon što poprave vozilo.

 

Vi ste pristali na zamijenu dijelova, a "majstori" su vjerojatno pogriješili kod dijagnostike.

 

Kao što sam već napisao, pokušajte se dogovoriti sa njima pa da umnanje cijenu za dijelove koje su nepotrebno zamijenili, samo pripazite ,može se dogoditi da kažu da su ti dijelovi koje su zamijenili i zaista otišli zbog posljedica nekakvog drugog kvara koji nisu vidjeli ili ako otklone kvar da vam servisiraju vozilo dok se šteta ne nadoknadi......

 

http://zastita-potrosaca.org/obrasci-za-prigovor-potrosaca/

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Slažem se.

 

Nitko ne želi lošu reklamu, pogotovo u današnje vrijeme, i nekakva kompenzacija u vidu njihova besplatnog popravka stvarnog kvara bi bila najbolje rješenje. Ako imalo drže do svog ugleda, tako će i postupiti, pa vam naplatiti samo eventualne dijelove potrebne za popravak stvarnog kvara.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija