Spinn objavljeno: 8. srpanj 2015. Dijeli objavljeno: 8. srpanj 2015. Kolega koji se bavi turizmom je zaprimio otkaz rezervacije par dana prije termina dolaska tog turista. Kako je rezervacija zaprimljena preko Bookinga, primjenjuje se pravilo da se otkazati rezervaciju mora 2 tjedna prije datuma dolaska, inače se plaća puni iznos. Preko kartice koju je turist ostavio bookingu naplata je bila neuspješna, nema sredstava na njoj. Proučio sam malo Uredbu o europskom platnom nalogu, i on se odnosi na nesporne tražbine. Ova tražbina nije utvrđena odlukom nikakvog nadležnog tijela, ali datumi rezervacije i otkaza su nesporni, pravilo o naplati cijelog iznosa u slučaju otkazivanja u navedenom roku je također nesporno, čak ga Booking navodi na rezervaciji koju im dostavi. Može li se naplata pokušati na taj način ili postoji i neki drugi, možda i efikasniji način? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.