Jump to content

Ovrha protiv državljanina zemlje članice Eu


Spinn

Preporučene objave

Kolega koji se bavi turizmom je zaprimio otkaz rezervacije par dana prije termina dolaska tog turista.

Kako je rezervacija zaprimljena preko Bookinga, primjenjuje se pravilo da se otkazati rezervaciju mora 2 tjedna prije datuma dolaska, inače se plaća puni iznos.

Preko kartice koju je turist ostavio bookingu naplata je bila neuspješna, nema sredstava na njoj.

Proučio sam malo Uredbu o europskom platnom nalogu, i on se odnosi na nesporne tražbine. Ova tražbina nije utvrđena odlukom nikakvog nadležnog tijela, ali datumi rezervacije i otkaza su nesporni, pravilo o naplati cijelog iznosa u slučaju otkazivanja u navedenom roku je također nesporno, čak ga Booking navodi na rezervaciji koju im dostavi.

Može li se naplata pokušati na taj način ili postoji i neki drugi, možda i efikasniji način?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija