Jump to content

Apsurdnost HZZO-a -primjeri


santolina

Preporučene objave

Savjet iz prakse - otići u ambulantu tog vaskularnog kirurga s dokumentacijom (ili nazvati) i pitati može li već sada dobiti barem taj recept za čarapu. Ponekad se ta čekanja daju zaobići direktnim dogovaranjem s ambulantom, ovisno o procjeni liječnika koji je u pitanju da li ima smisla/hitno je itd. Drugo, ako ovo ne uspije, možda da pitate u HZZO-u možete li dobiti povrat sredstava naknadno kada vaskularni kirurg izda papir (s obzirom da ranije nije bilo moguće, ne zbog vas nego zbog sustava).

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Isprike. Vjerojatno sam prebrzopleto odgovorila prvi put. Ako uputnicu izdaje samo vaskularni kirurg, onda samo ovaj prvi dio odgovora eventualno vrijedi - dakle da pitate možete li s postojećom dokumentacijom (na temelju koje je onda valjda čarapa već indicirana) dobiti barem tu uputnicu. (Ono za povrat sredstava mislila sam ako je preko HZZO-a besplatno, ali taj dio odgovora zanemarite jer ionako, ako je točno to kako ste informirani, ne možete uopće dobiti čarapu bez kirurga. Eto, sorry.) Nas su jednom uputili da odemo direktno u ambulantu doktora čiji pregled se čekao i vidimo što se može napraviti, jednom kada je slučaj bio tako specifičniji pa preporučam da to probate. Mislim da su i ljudi u sustavu ponekad svjesni mana tog centralnog naručivanja (a i logično bi bilo da razumiju i da jesu) pa možda pomogne.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Isprike. Vjerojatno sam prebrzopleto odgovorila prvi put. Ako uputnicu izdaje samo vaskularni kirurg, onda samo ovaj prvi dio odgovora eventualno vrijedi - dakle da pitate možete li s postojećom dokumentacijom (na temelju koje je onda valjda čarapa već indicirana) dobiti barem tu uputnicu. (Ono za povrat sredstava mislila sam ako je preko HZZO-a besplatno, ali taj dio odgovora zanemarite jer ionako, ako je točno to kako ste informirani, ne možete uopće dobiti čarapu bez kirurga. Eto, sorry.) Nas su jednom uputili da odemo direktno u ambulantu doktora čiji pregled se čekao i vidimo što se može napraviti, jednom kada je slučaj bio tako specifičniji pa preporučam da to probate. Mislim da su i ljudi u sustavu ponekad svjesni mana tog centralnog naručivanja (a i logično bi bilo da razumiju i da jesu) pa možda pomogne.

 

 

 

AnnaK puuuuuuno hvala na odgovoru, pokusat cemo (nije za mene) pa sta bude. Stvar je vrlo ozbiljne prirode-cmok.

 

Rubens cemu ovako nabruseni start? Skuliraj se malo.( Post je zamisljen kao apsurdni problemi s kojima se susrecemo u sistemu HZZO-a i kako pomoci-evo konkretan odgovor sam dobila, otici cemo i pokusat dogovorit s doktorom.

p.s.Imam ja i

 

Primjer br 2 oko naocala - refundacija preko HZZO-a iznosi 75 kn(ne znam da li su mjenjali taj iznos) (mali iznos ali zasto im to ostaviti) i s tim iznosom se ide kod opticara (prije toga okulist da potvrdu) pa na HZZO po potvrdu. Kod opticara smo dozivjeli da nas je pokusao prevariti - dati manji iznos nego sto je odobren. Ukoliko netko nema novaca i izabere okvir od 200 kn tih 75 kn mu puno znaci u danasnje vrijeme. Dalje-ljudi uopce nisu upoznati sa svoji pravima koje imaju.

uređeno: od santolina
f
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija