cocosol objavljeno: 18. prosinac 2015. objavljeno: 18. prosinac 2015. Poštovani, pošto se Zakon o zaštiti potrošača odnosi samo na fizičke osobe zanima me na koji se zakon mogu pozvati prilikom podnošenja pisanog prigovora prodavaonici u kojoj su prekršili Pravo o potrošaču pod člankom tog zakona o Zavaravajućem propustu. Naime na svojim su internet stranicama istaknuli akciju i posebnu ponudu u kojoj piše da ukoliko kupac ostvari kupnju bilo koje indukcijske ploče dobije na poklon i set posuđa. Kad sam kupila najjeftiniju prijenosnu indukcijsku ploču rekli su mi da nemogu dobiti posuđe jer da se njihova ponuda odnosi samo na ugradbene ploče. A lijepo i jasno su napisali BILO KOJE ploče. Čula sam se sa udrugom Potrošač i rekli su mi da imam pravo na taj poklon jer su oni svojom objavom prekršili zakon o potrošaču pod člankom tog zakona o Zavaravajućem propustu, te da moram napisati prigovor. E, sad, kako sam ja kupila ploču za potrebe svoje udruge, uzela sam ploču na r1 račun kojeg moram priložiti uz pisani prigovor i na kojem se vidi da je kupac pravna osoba. Molim vas za savjet...da li unatoč tome mogu iskoristiti pozivanje na zakon o potrošaču i koje još zakone mi možete predložiti? Također vas molim da mi kažete da li da naslovim prigovor da je upućen od moje udruge ili mene u ime udruge...te da li prigovor potpisujem ja ili ga potpisuje i pečatira osoba koja ima ovlaštenje za potpis u udruzi ? Citiraj
bobo3 odgovoreno: 18. prosinac 2015. odgovoreno: 18. prosinac 2015. Baš nezgodno trebali su to naši bolje definirati. ZOO ima neke odredbe o ugovorima npr. čl. 280-284 ili 296... Citiraj
cocosol odgovoreno: 18. prosinac 2015. Autor odgovoreno: 18. prosinac 2015. Da, imate pravo, ali nisu. A dajte mi molim vas recite na koga da naslovim prigovor i tko da ga potpiše, ja ili ovlašteni u udruzi uz pečat? Citiraj
bobo3 odgovoreno: 18. prosinac 2015. odgovoreno: 18. prosinac 2015. Ne znam. Postoji prigovor potrošača, ali to nije to, čini se... Citiraj
cocosol odgovoreno: 18. prosinac 2015. Autor odgovoreno: 18. prosinac 2015. Ja mislim napisati prigovor potrošača, ali osim zakon o potrošaču mislim navesti i ovaj Zakon o obveznim odnosima....puno vam hvala bobo3 što ste mi ukazali na članke ovog zakona....ukoliko se sjetite još nečeg što bi mi moglo koristiti biti ću vam iznimno zahvalna na odgovorima....puno pozdrava i svako dobro... Citiraj
bobo3 odgovoreno: 19. prosinac 2015. odgovoreno: 19. prosinac 2015. O prigovoru potrošača je ovaj link mingo.hr Trgvci su dužni poštivati i (interne) propise njihove strukovne komore... HGK ili HOK možda imaju neki odjel koji se bavi time, i više informacija o tom odnosu trgovac-pravna osoba. Za prekogranične odnose postoji i ECC; I udruge Potrošača, koje ste kontaktirali. Citiraj
Mrljavac odgovoreno: 19. prosinac 2015. odgovoreno: 19. prosinac 2015. cocosol, dovoljno je isto pitanje postaviti jedanput, a ne otvarati nekoliko topica zbog iste teme. Citiraj
cocosol odgovoreno: 19. prosinac 2015. Autor odgovoreno: 19. prosinac 2015. Pa ja sam postavila samo jednom i onda mi je slučajno ispalo dva ista pitanja, a neznam zašto....tipa ko da sam 2x stisnula enter....i onda nemožeš obrisat...nema delete-a ni u talonu... :) Citiraj
cocosol odgovoreno: 20. prosinac 2015. Autor odgovoreno: 20. prosinac 2015. Da li jos netko ima neki savjet sto bi trebala uciniti. Takoder me zanima da li postoji neka osnova da dodjem U ducan, vratim plocu I da mi vrate novac? Citiraj
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i kasnije se registrirati. Ako imate korisnički račun na ovom portalu, prijavite se ovdje kako bi objavljivali s tim korisničkim računom.