hetta objavljeno: 6. veljača 2016. Dijeli objavljeno: 6. veljača 2016. Dakle, pri zapošljavanju u državnoj službi u drugom gradu udaljenom toliko da je potrebno preseljenje - koji su koraci nakon dobivenog rješenja o prijamu? 1. znam da čekam rješenje o rasporedu na radno mjesto - može netko reći u kojem roku od proteka roka žalbe ga mogu očekivati (s obzirom da je sad i promjena vlasti bila itd.)? 2. koje sve prijave/odjave (boravište, zdravstveno i sl.) moram imati prije stupanja na posao i kojim redoslijedom nek to rješavam a da mi se ne dogodi da nešto zeznem? Živjela bi u početku kod prijatelja, pa bi tražila stan. 3. namjeravam člana obitelji opunomoćiti u smislu da sve što bi trebalo rješavati doma, može umjesto mene. Dakle, ako naglo trebam neki papir od koje institucije, ako auto treba na tehnički (jer ostaje doma), ako treba bilo što riješiti - pitanje je može li on to umjesto mene rješavati (pretpostavljam da može, ali pitam, da ne bude da je ta punomoć ograničena na stvari koje bi ja mogla i on-line riješiti) i treba li mu moja osobna za to ili će sve ići "preko njega"? Ajmo početi od ta tri pitanja, pa ću onda dalje pitati kako se pitanja budu pojavljivala. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
sivko odgovoreno: 6. veljača 2016. Dijeli odgovoreno: 6. veljača 2016. 1.točno ne zna nitko 2.samo boravište ostaloje posao poslodavca 3.daš ovjernu punomoć što će radit za tebe ostalo sve nađeš http://www.zakon.hr/z/108/Zakon-o-državnim-službenicima i http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2013_08_104_2352.html Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
hetta odgovoreno: 7. veljača 2016. Autor Dijeli odgovoreno: 7. veljača 2016. Hvala na odgovoru. Zakon sam proučila, to mi je sve jasno, više me zanimaju praktične stvari, upravo zbog prijave boravišta - to ću morati prije stupanja u službu najvjerojatnije, jer će me prije tog dana morati ministarstvo prijaviti, pa će im trebati boravište već za prijavu ili? A ovo "nitko ne zna" - pa jasno mi je da mi nitko ne može točno reći, samo onako, okvirno, koja su iskustva...kužim da je pitanje malo glupo, pogotovo jer nisam napisala koje Ministarstvo, ali eto...ne znam što očekivati koliko ću imati vremena od rasporeda na radno mjesto pa do dana kad počinjem raditi (s obzirom da se moram i seliti). Što se punomoći pak tiče - još uvijek ne znam da li će toj osobi trebati moja osobna ili neki drugi identifikacijski dokument pri rješavanju stvari umjesto mene ili samo "papir" sa punomoći. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
sivko odgovoreno: 7. veljača 2016. Dijeli odgovoreno: 7. veljača 2016. Prijavit će se kad se presliš. Nikad se ne zna,razna ministarstva razni ljudi.Dobit ćeš i plaćeni dopust radi preseljenja.Može bit i 3 dana ali i 8. Dovoljna je punomoć i dakako njegova osobna kad je priloži. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.