Jump to content

Prigovor/Molba


Trk32

Preporučene objave

Pozdrav,

 

Prije 2 dana sam dobio obavezni prekršajni nalog koji mi je uručen u ruke na licu mjesta, radi se o sljedećem:

 

Vozio sam pod utjecajem alkohola (0,71g/kg, što je umanjeno za 0,1g/kg te iznosi 0,61g/kg).

 

Kazna mi je u iznosu od 1000kn. Te ako placam unutar 8 dana od kada mi je uručena na ruke mogu platiti 2/3 kazne + 100kn troškove prekršajnog postupka.

 

Također mi je oduzeta bila vozacka na 12 sati te sam dobio 1 mjesec zabrane upravljanja motornim vozilom B kategorije.

 

--

Ja se ne želim žaliti na ništa niti poričem što je gore navedeno.

Želim platiti kaznu što prije tako da punu cijenu ne moram platiti.

 

Izvanredni sam student (placam fakultet), radim za minimalnu plaću te su mi oba roditelja u mirovini.

 

Ono što me najviše zanima, mogu li ja to platiti prije isteka 8 dana te uz to poslati nekakvu vrstu molbe da mi tih mjesec dana zabrane upravljanjem vozilom bude u 6 ili 7 ili 8 mjesecu za vrijeme dok mi fakultet ne traje posto radim i odmah poslje posla idem na fakultet autom do kojeg mi treba 12-ak minuta te stignem doci na vrijeme radi akademske cevrti (dozvoljeno kasnjene od 15 minuta)

 

Jer ukoliko ce mi zabrana trajati za vrijeme dok ce mi fakultet trajati propustiti cu veliki dio edukacije, te necu biti u mogucnosti prisustvovati tim vjezbama koje su obavezne te bitne za mogucnost polaganja predmeta.

 

Stoga: Ne želim se žaliti vec zelim platiti kaznu što je prije moguce te zatraziti molbu da mi prilagode datum u kojemu ce mi trajati zabrana upravljanjem vozilom b kategorije radi gore navedenih okolnosti ako je to ikako moguce.

 

Lijep pozdrav

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama