Jump to content

materijalno pravo i teleoperateri - nepoštena naplata usluge - rok za prigovor, tužbu


panonski

Preporučene objave

Poštovani,

 

Imam problem sa teleoperaterom. Trenutno je u pitanju O.T., a prešao sam k njima iz H1.

 

Uvidom u račune, shvatio sam da mi cijelo vrijeme trajanja našeg ugovornog odnosa naplaćuju naknadu za konf.poziv i prikaz broja, što je usluga koju nisam zatražio.

 

Tvrde, sve je OK, možete to isključiti, i pošalju mi obrazac za isključenje, koji ja ne potpišem, jer tvrdim - zašto da za nešto dajem nalog za isljučenje, kada uključenje nisam također zatražio.

 

U prigovoru ( općenito i na račun ) zatražim da se usluga stornira, i da se sva preplaćena sredstva doznače na moj saldo kod njih, odnosno prebiju sa postojećim ili tekućim dugovanjem.

 

Uzvrate mi kako su uslugu naslijedilli od H1, međutim istu stvar sam već prošao kod H1 i ručno sam zahtjevom u njihovom centru kod H1, potpisao nalog za isključenje takve usluge,

i taj sam dokument pronašao i poslao na Povjerenstvo O.T..

 

U odgovoru tvrde kako nisu u mogućnosti uzvratiti povratom, tj. prijebojem, jer sam se ja morao žaliti na svaki račun pojedinačno, za istu stvar,

 

te da bez obzira, ja moram da se pomirim s time da su oni meni te novce uzeli, jer se ja nisam žalio u roku od 15 dana na svaki takav račun.

 

Istovremeno, i dalje računi koji stižu od njih imaju tu naknadu u sebi, iako sam očito nedvojbeno dokazao da je nisam nikada ni tražio, niti su je mogli naslijediti od H1.

 

 

pitanja

 

Koji je rok za ostvarivanje prava iz materijalnog odnosa, odnosno, je li moj zahtjev doista u zastari?

Ukoliko bi se primijenili zastarni rokovi za režije koje stižu mjesečno, onda je zastarni rok 12 mj. za svaki račun - a to vjerujem važi za obje strane - kako za njih, tako i za mene. ( da li ? )

 

Međutim, ovo što oni tvrde da sam se ja trebao žaliti na svaki pojedinačno, mi ne stoji,

ja bih trebao dobiti povrat svega, najmanje 12 mjeseci unazad,

 

a možda i dulje, jer zastara u materijalnom pravu ipak traje malo dulje.

 

Kako još uvijek šalju isti iznos na računima, što mi je činiti ? Žaliti se na svaki pojedinačno zbog iste stvari mi se čini blesavo,

 

mislim da je prigovor upućen trgovcu dovoljan i u općenitim terminima, a ne samo za svaki račun pojedinačno

 

a na potpisivanje isključenja usluge ne pristajem jer ja to nisam tražio, pa nemam što niti isključivati

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

može li konkretniji odgovor ? Taj dio mi je poznat i samom

 

Konkretniji? Pa samim inatom nečete postići nitšta. I dalje će te dobijati iste račune na koje imate pravo prigovora na iznos računa u roku 30 dana. Na takovo što će te dobiti odg da je sve ok što se tiće računa i usluga jer se niste prigovarali na radnju ili propust teleoperatera. Ili se žalite na radnju ili propust teleoperatera u roku 15 dana od saznanja, a saznanje je kad dobijete račun, oni vas upute u poslovnicu gdje će te potpisati otkaz dijela usluga, ili iz inata nećete pa opet sve u krug.

 

I za svaki odgovor će vam naći uporište u par zakona, i najbitnijem Zakonu o elektroničkim komunikacijama. Pa su vas prema tome uputili i na prigovor povjerenstvu teleoperatera koji su odgovorili tako kako jesu. I što sad? Pa valjda slijediti propisanu proceduru pa neka HAKOM riješi spor.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija