navivo objavljeno: 31. svibanj 2017. Dijeli objavljeno: 31. svibanj 2017. Pozdrav. Na računu koji je primljen od prodavača je navedeno jamstvo za profile od strane proizvođača 10 godina, na montažu godinu dana... Što ako je račun izdala firma koja je zapravo podnijela zahtjev za neaktivnost? Vrijedi li navedeno jamstvo? U slučaju pucanja profila koga treba kontaktirati, prodavača koji je sastavio, prodao i ugradio profile ili proizvođača profila? Unaprijed hvala. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Spitfire odgovoreno: 1. lipanj 2017. Dijeli odgovoreno: 1. lipanj 2017. O čemu se tu zapravo radi? Obrtu koji je podnio zahtjev za mirovanje ili o tvrtci koja je podnijela izjavu o neaktivnosti? Usput niste ni napisali o čemu se radi, pa kako ste spomeuli profile pretpostavljam da se radi o PVC stolariji. Kupljeni su gotovi pa vam je prodavač samo montrao ili ih je i izradio od proizvedenih profila? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
felixx odgovoreno: 1. lipanj 2017. Dijeli odgovoreno: 1. lipanj 2017. pa kako ste spomeuli profile pretpostavljam da se radi o PVC stolariji. Vjerojatnije bi to bili profli za suhozid (knauf). Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Spitfire odgovoreno: 1. lipanj 2017. Dijeli odgovoreno: 1. lipanj 2017. Vjerojatnije bi to bili profli za suhozid (knauf). ..moguće, no kako sam češće čuo da profili (PVC stolarije) znaju pucati po varu, posebno od nekog žnj proizvođača, povuklo me na to. Tko će ga znati, možda je nešto sasvim treće, ograda npr. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
navivo odgovoreno: 2. lipanj 2017. Autor Dijeli odgovoreno: 2. lipanj 2017. Radi se o PVC stolariji koju reže, sastavlja i montira ta firma (Stakla, profili su od stranog proizvođača).Firma (doo)je podnijela izjavu o neaktivnosti, ali svejedno izdala račun sa svojim pečatom. Kakva su prava kupca u slučaju pucanja stakla, profile zbog kvalitete samih proizvoda ili načina kako su ugrađeni s obzirom na ovakvu situaciju? Treba li uopce kupac koji u dobroj vjeri naručuje/kupuje znati o statusu firme? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Spitfire odgovoreno: 2. lipanj 2017. Dijeli odgovoreno: 2. lipanj 2017. OK, ipak je stolarija. Što se tiće pravne strane, izjava o neaktivnosti nema nekakove velike veze što se tiće statusa društva. Ono i dalje radi, plaća sve obveze te ova izjava služi poreznoj poradi naplate poreza. Znaći da to nije kao kod obrta koje se može staviti u mirovanje na godinu dana pa ako se ne aktivira poslovanje može ga se brisati iz registra po službenoj dužnosti. Društvo dakle i dalje postoji i posluje te garancijski rok za montažu su dužni poštivati. Što se tiće proizvođaća, ovo je malo s ljudske strane. Ne tako davno sam i na obiteljskom stambenom objektu radio isto, pa mi je bilo malo čudno što sam dobio od proizvođaća garanciju na profile 20 a na okov 15 godina. Zato sam pismeno poslao dopis u njihovo predstavništvo u RH poradi mogučnosti (ništa čudno kod nas) da se tvrtka koja je izradila stolariju jednostavno ugasi, kome se obraćam za moguće nedostatke za profil i okov. Odgovor je bio da je se u tom njihovom garantnom roku obraćam tvrtci koja je njihov ovlašteni suradnik i korisnik profila i okova dokle god postoji, a u slučaju da ta tvrtka prestane s poslovanjem, naveli su nekoliko najbližih tvrtki koji su također ovlašteni suradnici te će oni, ako se naravno utvrde nedostaci, izvršiti zamjenu o trošku proizvođaća. Probajte se i vi informirati kod proizvođača. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
navivo odgovoreno: 2. lipanj 2017. Autor Dijeli odgovoreno: 2. lipanj 2017. OK, ipak je stolarija. Što se tiće pravne strane, izjava o neaktivnosti nema nekakove velike veze što se tiće statusa društva. Ono i dalje radi, plaća sve obveze te ova izjava služi poreznoj poradi naplate poreza. Znaći da to nije kao kod obrta koje se može staviti u mirovanje na godinu dana pa ako se ne aktivira poslovanje može ga se brisati iz registra po službenoj dužnosti. Društvo dakle i dalje postoji i posluje te garancijski rok za montažu su dužni poštivati. Što se tiće proizvođaća, ovo je malo s ljudske strane. Ne tako davno sam i na obiteljskom stambenom objektu radio isto, pa mi je bilo malo čudno što sam dobio od proizvođaća garanciju na profile 20 a na okov 15 godina. Zato sam pismeno poslao dopis u njihovo predstavništvo u RH poradi mogučnosti (ništa čudno kod nas) da se tvrtka koja je izradila stolariju jednostavno ugasi, kome se obraćam za moguće nedostatke za profil i okov. Odgovor je bio da je se u tom njihovom garantnom roku obraćam tvrtci koja je njihov ovlašteni suradnik i korisnik profila i okova dokle god postoji, a u slučaju da ta tvrtka prestane s poslovanjem, naveli su nekoliko najbližih tvrtki koji su također ovlašteni suradnici te će oni, ako se naravno utvrde nedostaci, izvršiti zamjenu o trošku proizvođaća. Probajte se i vi informirati kod proizvođača. Zahvaljujem Vam se na brzom odgovoru. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Spitfire odgovoreno: 2. lipanj 2017. Dijeli odgovoreno: 2. lipanj 2017. Nema na čemu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.