MadMax87 objavljeno: 15. siječanj 2018. Dijeli objavljeno: 15. siječanj 2018. (uređeno) Pozdrav svima! Imam problem sa realizacijom reklamacije Ukratko. Kupio sam mobitel preko jednog hrvatskog webshopa. Uređaj se pokvario u garantnom roku. Obavijestio sam trgovca i pokrenuli smo reklamacijski postupak. Budući da trgovac i ja nismo iz istog mjesta, dogovorili smo se da im preko kurirske službe pošaljem uređaj. Uređaj je isporučen već idući dan, a trgovac je nakon pregleda zaprimljenog paketa odobrio reklamaciju i poslao ga u službeni servis koji se nalazi izvan Hrvatske. Obećano mi je ako ga ne uspiju popraviti u razumnom roku da će mi vjerovatno biti isporučen novi uređaj ili će mi napraviti povrat uplaćenih sredstava. Nakon 40-ak (!!!) dana čekanja dolazi do obrata. Stiže mi obavijest od trgovca da mi ipak neće priznati reklamaciju jer su dobili informaciju iz servisa da je u uređaju pronađena vlaga te su prekršeni uvjeti za ostvarivanje reklamacije. Dok sam ga koristio, uređaj nikada nije bio izložen vlagi ili vodi. A inače radi se o modelu koji je vrlo otporan na vlagu. Postoje čak neki testovi koji dokazuju da je uređaj nakon višesatnog stajanja u vodi i dalje savršeno funkcionalan. Što me dovodi do zaključka da se radi o nečijem propustu u lancu trgovac-dostava-servis. Mislim da je mobitel vrlo vjerovatno nepravilno transportian ili skladišten. Ali ne treba ni isključiti mogućnost da me trgovac ili servis namjerno pokušavaju prevariti i uskratiti mi moja potrošačka prava. Trgovac se u odgovoru na moje negodovanje opravdava da su im ruke vezane i da nakon nakon servisne dijagnostike oni postupaju isključivo sukladno prema dokumentaciji koju su dobili od servisa. Planirao sam poslati pisani prigovor i ispuniti EU formular za online riješavanje sporova ali ne znam koliko to ima smisla i koji su daljnji koraci nakon što me trgovac i službeno odbije u odgovoru na pisani prigovor. Osjećam se prevareno i izigrano. Prošlo je 52 dana od kada sam pokrenio reklamacijski postupak. Uređaj mi još uvijek nije vraćen a sve to skupa mi oduzima previše energije i živaca. Pa vas molim da me savjetujete i uputite ako postoji neko riješenje za ovaj problem. Unaprijed puno hvala uređeno: 15. siječanj 2018. od MadMax87 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
G-man odgovoreno: 16. siječanj 2018. Dijeli odgovoreno: 16. siječanj 2018. Ukoliko uređaj niste koristili izvan uvjeta preporučene/uobičajene uporabe, moja sugestija je poštom preporučeno s povratnicom dati prodavatelju rok od 8/15 dana da vam ili izvoli predati novi uređaj ili vratiti plaćenu cijenu, ili ćete u protivnom biti prisiljeni protiv njega pokrenuti parnični postupak u kojem ćete potraživati i naknadu štete, a koji će mu nanijeti i dodatne gubitke u vidu loše reklame. Nemojte zaboraviti da, ukoliko se oni "love" na to da ste vi uređaj koristili suprotno preporukama, oni to ujedno moraju i dokazati, a dodatan as u vašem rukavu je i činjenica transporta budući sumnjam da oni to rade u tako 100% urednim uvjetima, da nije moguć proboj vlage. BTW, odlična "profilka"! felixx i virtalni 2 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.