Jump to content

Problemi sa realizacijom reklamacije


MadMax87

Preporučene objave

Pozdrav svima!

Imam problem sa realizacijom reklamacije

Ukratko. Kupio sam mobitel preko jednog hrvatskog webshopa. 

Uređaj se pokvario u garantnom roku.

Obavijestio sam trgovca i pokrenuli smo reklamacijski postupak.

Budući da trgovac i ja nismo iz istog mjesta, dogovorili smo se da im preko kurirske službe pošaljem uređaj.

Uređaj je isporučen već idući dan, a trgovac je nakon pregleda zaprimljenog paketa odobrio reklamaciju i poslao ga u službeni servis koji se nalazi izvan Hrvatske.

Obećano mi je ako ga ne uspiju popraviti u razumnom roku da će mi vjerovatno biti isporučen novi uređaj ili će mi napraviti povrat uplaćenih sredstava.

Nakon 40-ak (!!!) dana čekanja dolazi do obrata. Stiže mi obavijest od trgovca da mi ipak neće priznati reklamaciju jer su dobili informaciju iz servisa da je u uređaju pronađena vlaga te su prekršeni uvjeti za ostvarivanje reklamacije.

Dok sam ga koristio, uređaj nikada nije bio izložen vlagi ili vodi. A inače radi se o modelu koji je vrlo otporan na vlagu. Postoje čak neki testovi koji dokazuju da je uređaj nakon višesatnog
stajanja u vodi i dalje savršeno funkcionalan.

Što me dovodi do zaključka da se radi o nečijem propustu u lancu trgovac-dostava-servis. Mislim da je mobitel vrlo vjerovatno nepravilno transportian ili skladišten. 

Ali ne treba ni isključiti mogućnost da me trgovac ili servis namjerno pokušavaju prevariti i uskratiti mi moja potrošačka prava.

Trgovac se u odgovoru na moje negodovanje opravdava da su im ruke vezane i da nakon nakon servisne dijagnostike oni postupaju isključivo sukladno prema dokumentaciji koju su dobili od servisa.

Planirao sam poslati pisani prigovor i ispuniti EU formular za online riješavanje sporova ali ne znam koliko to ima smisla i koji su daljnji koraci nakon što me trgovac i službeno odbije u odgovoru na pisani prigovor.

Osjećam se prevareno i izigrano.  

Prošlo je 52 dana od kada sam pokrenio reklamacijski postupak. Uređaj mi još uvijek nije vraćen a sve to skupa mi oduzima previše energije i živaca. 

Pa vas molim da me savjetujete i uputite ako postoji neko riješenje za ovaj problem.

Unaprijed puno hvala

uređeno: od MadMax87
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ukoliko uređaj niste koristili izvan uvjeta preporučene/uobičajene uporabe, moja sugestija je poštom preporučeno s povratnicom dati prodavatelju rok od 8/15 dana da vam ili izvoli predati novi uređaj ili vratiti plaćenu cijenu, ili ćete u protivnom biti prisiljeni protiv njega pokrenuti parnični postupak u kojem ćete potraživati i naknadu štete, a koji će mu nanijeti i dodatne gubitke u vidu loše reklame. Nemojte zaboraviti da, ukoliko se oni "love" na to da ste vi uređaj koristili suprotno preporukama, oni to ujedno moraju i dokazati, a dodatan as u vašem rukavu je i činjenica transporta budući sumnjam da oni to rade u tako 100% urednim uvjetima, da nije moguć proboj vlage.

BTW, odlična "profilka"! :palac:

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija