axelon objavljeno: 17. svibanj 2018. Dijeli objavljeno: 17. svibanj 2018. Pozdrav dali je zakonom definiran rok za podnošenje prigovora na račun od Vodovoda jer negdje nalazim rok od 8 dana a negdje 30 dana ili sami formiraju rok u kojem se može uložiti prigovor na račun Zahvaljujem Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 18. svibanj 2018. Dijeli odgovoreno: 18. svibanj 2018. Zakon o zaštiti potrošača samo definira u čl. 10. i 24. (što se tiče javnih usluga) da je trgovac dužan dati mogućnost za prigovor, i svojim pravilnikom odrediti način i rokove zaprimanja prigovora, jedino kaže da se na prigovor mora odgovoriti u roku od 30 dana, dok rok za podnošenje prigovora onda valja tražiti u općim uvjetima trgovca. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Spitfire odgovoreno: 18. svibanj 2018. Dijeli odgovoreno: 18. svibanj 2018. Samo mala korekcija, odgovor na pisani prigovor potrošača, davatelj usluge mora dati u roku 15 dana, a ako potrošač i dalje nije zadovoljan odgovorom može uputiti reklamaciju povjerenstvu za reklamacije koje je dužno osnovati davatelj usluge, a koje je dužno odgovoriti u roku 30 dana. Rok za podnošenje prigovora su sada svi davatelji usluga stavili od 30 dana, a što treba biti navedeno i na računu (ne na uplatnici, nego na dijelu opisa utrošene usluge i obračuna računa kojeg je uplatnica sastavni dio). Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.