Jump to content

Razlika poreza


dstanisak

Preporučene objave

Pozdrav,

Trebao bih mali savjet oko situacije.

Naime, tijekom 2017. godine do 10. mjeseca sam bio student. Radio sam preko student servisa i imao ukupan dohodak 41.193,88 kn. Od 1.10. sam presao na pravi ugovor (prestao sam biti student) i do kraja godine ostvario 10.143,46 kn (znaci 3. place - za 10., 11. i 12. mj).

Danas mi je stigla posta od porezne uprave da sam duzan uplatiti 824 kn razlike poreza za 2017. godinu.

 

S obzirom da dok sam student bio, nisam bio obveznik poreza na dohodak, a od 1.10. kada sam postao obveznik, provjerio sam s poslodavcem i oni su sve uredno obracunali i platili drzavi.

Da li itko zna zasto su meni zaracunali ovu razliku i kako je do nje doslo?

 

20180529_190237.jpg.c8b0fe1539ad6e698d7ca1e5720f9ef1.jpg

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Poštovani, 

molim vas za pomoć pri pojašnjenju ove situacije

Dobio sam privremeno porezno rješenje za 2017 po kojem trebam platiti  cca 12 500 kuna razlike poreza. Inače sam HRVI 30% i na meni je jedno uzdržano dijete. Osobni odbitak mi iznosi 5660 kuna. 

Do ove godine nisam dobivao privremena porezna rješenja. Od prihoda uz osnovnu plaću poslodavca primio sam na račun autorskih honorara oko 18 000 kuna - neto iznos je oko 16 000. 

Na sve isplaćeno su plaćani doprinosi i porezi. I sam sam, nakon što sam dobio rješenje ubacio podatke u Excell tablicu DOH i ispadne da stvarno toliko trebam platiti poreza. 

Kako je moguće da na iznos od 18 000 kuna drugog dohotka - pretpostavljam da osnovni dohodak tu ne igra ulogu, ispadne toliki porez za platiti?

Čini mi se da bi bilo isplativije da nemam HRVI i kao "olakšicu", jer kolega koji je imao više primitaka od mene ima znatno manju razliku poreza za platiti

Molim vas za pojašanjenje ako sam vam dao dovoljno podataka. U svakom slučaju planiram otići na Poreznu upravu. 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 tjedna kasnije...

Poštovani,