EustaceBagge objavljeno: 15. studeni 2018. Dijeli objavljeno: 15. studeni 2018. Poštovani, trebao bih malu pomoć. Dogodilo se sljedeće. U veljači ove godine promijenio sam operatera s Bonbona u VIP, sredinom mjeseca. Račune za Bonbon dobivao sam preko njihovog korisničkog portala. Kad je mjesec istekao, logirao sam se mnogo puta da vidim račun, ali nije ga bilo. Prije par tjedana počeo sam dobivati pozive od EOS matrixa, o kojima nisam znao ništa, te sam u prvi mah mislio da su uporni teleoperateri. Kad sam vidio čim se bave posumnjao sam da je to za Bonbon. Tada mi je Bonbon potvrdio da su oni prodali potraživanje za taj račun EOSu. Do dana današnjega ja taj račun nisam vidio, dobio o njemu bilo kakvu opomenu ili pdsjetnik. Doslovno me ni jednom Bonbon nije kontaktirao zbog njega. Kad sam im se požalio oni su mi napisali prvo da mi je sustav poslao podsjetnik automatizirano, što se nije nikad dogodilo, a onda poslije da sam ja njih trebao kontaktirati i tražiti račun. Je li moguće da je to u redu? Imam li kakve osnove za žalbu? Račun sam inače podmirio Eosu, sva sreća da iznos nije narastao. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 15. studeni 2018. Dijeli odgovoreno: 15. studeni 2018. Iako bi bilo korisno da Vas je davatelj usluge opomenom upozorio kako neki od njegovih računa nisu podmireni, međutim davatelj usluge nije dužan slati opomene, a isto tako ih ni ne smije naplaćivati. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.