TRECIPUT objavljeno: 5. veljača 2019. Dijeli objavljeno: 5. veljača 2019. Poštovani, nasljedio sam grobnicu svojih roditeja i od 2013. godine plaćam naknadu za korištenje. Nedavno sam slučajno utvrdio da Komunalno poduzeće čitavo vrijeme naplaćuje veći iznos naknade od onaoga propisanog prvilnikom Kom. poduzeća . U studenom 2018., mailom sam poslao reklamaciju , tražeći da se utvrdi stvarno stanje, da se ispravi pogreška i da se mene obešteti za više uplaćen iznos,.Nakon dva mjeseca, krajem siječnja 2019. , također mailom sam obaviješten da se ne može priznati prigovor upućen mailom te da trebam pismeno , na papiru ponovno podnijeti prigovor što sam i učinio , početkom veljače. Sada sam dobio odgovor da je moj prigovor prihvaćem te da će se zaračunavati točna tarifa , ali od ove godine jer sam tek ove godine podnio prigovor. Molim da mi odogovrite da li Komunano podzeće smije postupiti tako, tj. ne priznati prigovor mailom ( a račune šalju na isti način), a ako i jest tako, zašto im je trebalo 2 mjeseca da mi odovore( to sve govori u prilog namjernom odugovlačenju). Također me zanima da li imam pravo na obeštečenje radi pogreške koja je nastala njihovim nestučnim i nemarnim radom, i koliko unazad to mogu tražiti. Zahvaljuem i pozdravljam Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 7. veljača 2019. Dijeli odgovoreno: 7. veljača 2019. Premješteno u odgovarajući PF. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.