blekso objavljeno: 27. kolovoz 2012. Dijeli objavljeno: 27. kolovoz 2012. U prvom mjesecu otkazao sam u centru T-Coma sve usluge koje samo koristio ( fiksni telefon, TV max, ADSL), koje su uz pisani sporazum trenutno ukinute. No tu nije kraj, za usluge koje su u pisanom obliku otkazane i ukinute, uredno svaki mjesec na kućnu adresu mi stižu računi za prethodni mjesec, pa sam ih prisiljen reklamirati i gubiti vrijeme. Reklamacija mi se uz ispriku uvijek ljubazno uvaži no idući mjesec sve nanovo. Ne znam što će mi se dogoditi ukoliko budem nekoliko mjeseci odsutan pa neće imati tko reklamirati pristigle račune. Hoće li onaj njihov punašni lakomi odvjetnik iskoristiti priliku da si još malo prigrabi na ovrhi? Oni su uporni i imam osjećaj da samo čekaju na moj propust reklamacije a istovremeno mi to sve već ide na živce. Što mi je činiti da prekinem taj cirkus? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.