mirovinsko objavljeno: 19. lipanj 2013. Dijeli objavljeno: 19. lipanj 2013. Molim za pomoć. Što napraviti i koja je procedura odjave firme i zaposlenika na mirovinskom osiguranju u slučaju firme koja je izbrisana iz sudskog registra (firma je uredno izvršavala sve obaveze prema državi i zaposlenicima, nema dugovanja, razlog brisanja je propust javne objave financijskih izvješća u NN). Da li je uopće potrebna odjava u mirovinskom s obzirom da firma više pravno ni fizički ne postoji? Hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
rubens odgovoreno: 20. lipanj 2013. Dijeli odgovoreno: 20. lipanj 2013. Potrebna je odjava u roku o 8 dana od dana brisanja, no ukoliko to nećete učiniti mirovinci će postupati po složbenoj dužnosti. Ukoliko je netko prijavljen i na zdravstveno obavezno podnesite odjavu i tamo. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
mirovinsko odgovoreno: 20. lipanj 2013. Autor Dijeli odgovoreno: 20. lipanj 2013. Potrebna je odjava u roku o 8 dana od dana brisanja, no ukoliko to nećete učiniti mirovinci će postupati po složbenoj dužnosti. Ukoliko je netko prijavljen i na zdravstveno obavezno podnesite odjavu i tamo. Firma je uredno radila i nije znala ništa o postupku brisanja sve dok iz Porezne nije javljeno da podataka za firmu vise nema (tek cca mjesec dana poslije brisanja). Tako da odjava nije napravljena neposredno poslije brisanja. Znači u takvom slučaju, ako Vas dobro shvaćam, mirovinsko samo pokreće postupak odjave? (prošla su dva mjeseca, k tome oni nisu još dobili službenu obavijest od suda) Naime, u mirovinskom smo dobili oprečne informacije, s obzirom da slučaj nije tipičan, u smislu svojevoljne odjave (kad je firma u likivdaciji ili stečaju), pa nam je rečeno, između ostalog, da trebamo podnijeti zahtjev za utvrđivanje prestanka svojstva osiguranika, također da je potrebna dokumentacija za kontrolu firme vezano za rekapitualciju, isplatne liste, doznake bolovanja, uplate doprinosa, a na zdravstvenom se ne možemo odjaviti sve dok ne riješimo mirovinsko (tako na nam je rečeno). Da li nam možete reći koja je točno dokumentacija potrebna u našem slučaju za odjavu nas zaposlenika? Unaprijed hvala. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
rubens odgovoreno: 20. lipanj 2013. Dijeli odgovoreno: 20. lipanj 2013. Popis potrebne dokumentacije možete pronaći na stranicama HZMO i nakon toga i onih HZZO, no ponavljam, podnesite odjave. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
mirovinsko odgovoreno: 21. lipanj 2013. Autor Dijeli odgovoreno: 21. lipanj 2013. Popis potrebne dokumentacije možete pronaći na stranicama HZMO i nakon toga i onih HZZO, no ponavljam, podnesite odjave. Hvala Vam na dosadašnjim odgovorima. Što se tiče HZMO dokumentacije koja je potrebna za odjavu, ja kao zaposlenik dostavila sam tražene dokumente, dakle prijavu M-2P, radnu knjižicu i dokaz o prestanku ugovora o radu, to bi u ovom slučaju trebalo biti rješenje o brisanju iz sudskog registra nadležnog tijela? S obzirom da ni poslodavac nije znao za brisanje firme sve do kao što sam iznijela u prijašnjem postu, pa ne znam koliko bi bilo po zakonu i pravno moguće retrogradno napraviti ugovor o prestanku o radu, ako firme više pravno nema jel tako? Dakle oni nisu uvažili dostavljenu dokumentaciju. Firma je isto tako dostavila sve potrebno; rješenje o brisanju iz registra nadležnog tijela i prijavu M-12P. No oni sad traže zahtjev za utvrđivanje prestanka svojstva osiguranika kod te firme, zamolbu za odjavu zaposlenika, te dokumentaciju potrebnu za kontrolu (rekapitualcije plaća, doprinosa i radnog vremena, isplatne liste svakog zaposlenika unazad tri godine). Kako je to uopće moguće tražit ako firme pravno nema? Ja se ne mogu prijaviti kod drugog poslodavca jer nemam potrebnu odjavu, HZMO može na ovakav način tu odjavu razvući još daljnih mjesec dana, a vrijeme ide, s tim da je uz to usko vezano i zdravstveno osiguranje koje mi je iznimno bitno. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Slicno odgovoreno: 4. travanj 2019. Dijeli odgovoreno: 4. travanj 2019. Podižem.. Zar nije mirovinsko prema stečajnom zakonu nakon brisanja tvrtke obvezno izvršiti odjavu danom brisanja iste..?a što kaže državni inspektorat? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 8. travanj 2019. Dijeli odgovoreno: 8. travanj 2019. Državni inspektorat je tek ponovno osnovan prije par dana, tako da nije zauzeo stav, a sve da i jest, ne bi kontrolirao rad drugih državnih tijela, već poduzetnika i građana. Mirovinsko, nažalost, ne prati brisanja, likvidacije i stečaje poslodavaca, i ne odjavljuje radnike s mirovinskog po službenoj dužnosti, ili to čini s velikim zakašnjenjem. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.