NutCoco objavljeno: 30. svibanj 2019. Dijeli objavljeno: 30. svibanj 2019. Nadam se da sam pogodio dobar podforum za sljedeći problem: Tvrtka A ima ugovor s jednim telekomom za usluge mobitela, interneta, fiksnog telefona, televizije... S ugovornom obavezom još nekih godinu dana. Tvrtka A je u trećem mjesecu pripojena tvrtki B te sam zatražio telekom da promijene podatke i buduće račune izdaju na tvrtku B koja je preuzela sve obaveze tvrtke A. Poslao sam im dopis i rješenja trgovačkog suda o pripajanju. Odgovaraju mi da promjena nije moguća jer je fiksni telefon na optičkoj liniji i ne mogu promijeniti vlasnika. Na moje pitanje zašto ne mogu, je li to po nekom zakonu, uredbi, pravilniku... - odgovor je da kolege u njihovom sistemu ne mogu provesti takvu promjenu kada se radi o optici. Te da se mora raditi novi ugovor na tvrtku B s novim fiksnim brojem (ali se nakon toga može izvršiti renumeracija, tj. dobiti opet stari broj koji je koristila tvrka A). Novi ugovor naravno povlači i novu ugovornu obavezu na 2 godine. A i za mobilne usluge postojeći paket više nije dostupan. Sada mi nude neke nove pakete i opcije koje tek moram proučiti jesu li povoljniji ili nisu. Smiju li uvjetovati sklapanje novih ugovora, novih paketa i opcija, s novom ugovornom obavezom jer oni u svom sistemu ne mogu provesti promjenu? Moguće je da su novi paketi i opcije povoljniji pa bih na to pristao, ali što ako nisu? I nikako mi se ne sviđa nova ugovorna obaveza na 2 godine. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 17. lipanj 2019. Dijeli odgovoreno: 17. lipanj 2019. Nažalost, ne vidim opciju kod Vas ako je to tehnički neizvedivo, čini mi se da su svi koje znam morali raditi upravo ovako, s renumeracijom. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
NutCoco odgovoreno: 17. lipanj 2019. Autor Dijeli odgovoreno: 17. lipanj 2019. Nije meni problem renumeracija kao takva nego to što zbog njihove tehničke nemogućnosti promjene podataka o pretplatniku, nameću novi ugovor koji povlači novu ugovornu obavezu i nove pakete. I to financijski nepovoljnije. Dobio sam račun za peti mjesec na kojem je jedna usluga naplaćena razmjerno dijelu mjeseca po ugovorenoj cijeni, a ostatak mjeseca su naplatili po novoj cijeni koja je skuplja. A račun je i dalje došao na tvrtku A. Ni telefonski ni mailom nisam pristao na bilo kakve promjene pa mi nije jasno zašto je došlo do promjene cijene. Platio sam račun po ugovorenoj cijeni i pisao prigovor na račun. Jesu li oni morali nakon svog pripajanja raditi sve nove ugovore i odustati od ranije dogovorenih uvjeta, što prema svojim kupcima što prema dobavljačima? "Upisom pripajanja u sudski registar, pripojeno društvo T-Mobile Hrvatska d.o.o. je prestalo postojati. Društvo preuzimatelj HT d.d. postalo je sveopći pravni slijednik pripojenog društva te je time stupilo u sve pravne odnose pripojenog društva." Ili je HT jednostavno preuzeo sve ugovorene obaveze? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 17. lipanj 2019. Dijeli odgovoreno: 17. lipanj 2019. prije 5 sati , NutCoco je napisao: Jesu li oni morali nakon svog pripajanja raditi sve nove ugovore i odustati od ranije dogovorenih uvjeta, što prema svojim kupcima što prema dobavljačima? Nisu, kao pravni slijednici su stupili u postojeće pravne odnose. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
NutCoco odgovoreno: 18. lipanj 2019. Autor Dijeli odgovoreno: 18. lipanj 2019. prije 12 sati , Borbena7 je napisao: Nisu, kao pravni slijednici su stupili u postojeće pravne odnose. Upravo to. I ja bih htio da kao pravni sljednik stupim u postojeći pravni odnos, tj. zadržim postojeći ugovor s pripadajućim uslugama, njihovim cijenama i obavezom trajanja ugovora. Računovodstvo mi je reklo da sve račune prebacim na sljednika. Kada sam ih pitao do kada to moram obaviti, odgovorili su mi "u razumnom roku". Što je razuman rok? Mogu li ne promijeniti firmu na računu dok ne istekne ugovorna obaveza, sljedećih godinu dana? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
NutCoco odgovoreno: 8. srpanj 2019. Autor Dijeli odgovoreno: 8. srpanj 2019. Osim što su mi naplatili više za fiksne usluge produžli su mi i ugovornu obavezu, kao da sam usluge ugovorio u svibnju ove godine. I na to sam uložio prigovor. Uvažili su sve - izdali su odobrenje za razliku u mjesečnoj naknadi između ugovorene usluge i nove koju su samoinicijativno aktivirali, vratli su ugovorenu uslugu da se i dalje ona naplaćuje, vratili su trajanje ugovorene obaveze na još godinu dana, a ne dvije. Ostaje mi sada još jednom pokušati s nekim vidjeti mogućnost promjene podataka na koga se izdaju računi ili odustati od promjene pa neka šalju račune još godinu dana na pripojenu firmu. Mogu li imati problema ako računi i dalje stižu na staru firmu? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.