helikopter86 objavljeno: 8. listopad 2019. Dijeli objavljeno: 8. listopad 2019. Pozdrav, imam jednu unikatnu situaciju pa me zanima što mogu učiniti. U 5.mj. 2018.god. naručio sam 4 gume za auto te odabrao plaćanje pouzećem, međutim prije dostave sam dobio SMS obavijesti da se gume šalju na drugu adresu (?!) s otkupninom 0 kn. Tu sam odmah reagirao i s dostavnom službom (DPD) dogovorio dostavu na svoju adresu. Drugi dan sam također dobio SMS obavijest o vremenu isporuke na moju adresu također s otkupninom od 0 kn. Prilikom preuzimanja paketa tražio sam dostavljača da platim iznos za auto gume, međutim kako je njemu pisalo da je otkupnina 0 kn, on je to odmah odbio, te je za svaki slučaj kontaktirao svoje nadležne je li slučajno došlo do kakve greške kod DPD-a, međutim ispostavilo se da je uistinu iznos otkupnine 0 kn. Sad mi se nakon godinu i 5 mjeseci javlja sama tvrtka mailom da je to posljednja opomena pred prisilnu naplatu, a to je prvi put da su me ikako kontaktirali nakon isporuke. Mene zanima sad mogu li se pozvati na zastaru pošto je prošlo više od godinu dana (godina i 5 mjeseci) od dana narudžbe? Hvala unaprije Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 16. listopad 2019. Dijeli odgovoreno: 16. listopad 2019. Ne možete, naravno, vrijedi opći zastarni rok od 5 godina. Niste izvršili svoju ugovornu obvezu temeljem ugovora o kupoprodaji (a znate da ga imate, dobili ste gume besplatno), pa to što niste ranije primili nikakvu opomenu ništa ne znači, Vi znate da ste robu dobili, odnosno da su oni u cijelosti ispunili ugovornu obvezu. Platite gume. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.