mamikulcic objavljeno: 7. siječanj 2020. Dijeli objavljeno: 7. siječanj 2020. Poštovani! Imam problem sa ostvarivanjem svojih prava kao potrošač sa tvrtkom xy U navedenoj web trgovini kupljen je ušni toplomjer marke Braun na datum 01.10.2018. te navedeni uređaj ima jamstvo 24 mjeseca. U 10. mjesecu 2019. godine primijetili smo da jedna tipka na toplomjeru ne funkcionira. Nazvao sam telefonski navedenu firmu te u dogovoru s njima im poslao toplomjer sa svom ambalažom i opisom kvara. Paket je poslan 31.10.2019. a zaprimljen u trgovinu 04.11.2019. (vidljivo po tracking numberu). Napravio sam screenshot toka razgovora. Nadam se da ovime ne kršim neki zakon. Ako kršim molim izbrišite post pa ću u drugom prepričati tijek događaja... Ispričavam se na dugom postu... LP Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Spitfire odgovoreno: 7. siječanj 2020. Dijeli odgovoreno: 7. siječanj 2020. Prije 40 minuta, mamikulcic je napisao: mam problem sa ostvarivanjem svojih prava kao potrošač sa tvrtkom xy Kako se dalo pročitati iz priloženoga, dobili ste novi uređaj i produljeno jamstvo, pa bi se problem odnosio na što? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
mamikulcic odgovoreno: 7. siječanj 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 7. siječanj 2020. Dobio sam jamstveni list od starog uređaja kojemu jamstvo ističe ove godine u 10. mjesecu (2 godine od kupnje prvog uređaja). Navedena trgovina cijelo vrijeme spominje da dobivam novi uređaj koji bi po meni trebao imati novo jamstvo od 2 godine. Uređaj sam primio poštom 23.12.2019. godine i po meni bi od tog datuma (ili 2-3 dana ranije) trebalo početi teći novo jamstvo od 2 godine? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Spitfire odgovoreno: 7. siječanj 2020. Dijeli odgovoreno: 7. siječanj 2020. prije 2 sati , mamikulcic je napisao: Navedena trgovina cijelo vrijeme spominje da dobivam novi uređaj koji bi po meni trebao imati novo jamstvo od 2 godine. Uređaj sam primio poštom 23.12.2019. godine i po meni bi od tog datuma (ili 2-3 dana ranije) trebalo početi teći novo jamstvo od 2 godine? Što je zakonski točno. Zakon o obveznim odnosima, čl.425 (1) U slučaju manjeg popravka jamstveni rok se produljuje onoliko koliko je kupac bio lišen uporabe stvari. (2) Međutim, kad je zbog neispravnosti stvari izvršena njezina zamjena ili njezin bitni popravak, jamstveni rok počinje teći ponovno od zamjene, odnosno od vraćanja popravljene stvari. (3) Ako je zamijenjen ili bitno popravljen samo neki dio stvari, jamstveni rok počinje teći ponovno samo za taj dio. te bi to trebalo biti navedeno i u jamstvenom listu. Ono što mi se čini da je vama sporno, novi jamstveni list, koji ne bi trebao biti potreban (čaki ni ako je u istom naveden identifikacijski broj uređaja) jer je servis (ili trgovina) pri povratku u istome trebala navesti daje uređaj zamjenjen drugim. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
mamikulcic odgovoreno: 8. siječanj 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 8. siječanj 2020. Situacija je skroz nezgodna, da ne velim blesava... Trgovina prvo tvrdi da su dobili odobrenje za novi uređaj, zatim čekamo novi uređaj više od 2 mjeseca, nakon mojeg negodovanja vlasnik trgovine izjavljuje da mi iz svojeg džepa kupuje novi uređaj. Uređaj stiže na moju adresu nakon nekoliko dana ali bez računa, jamstva, izjave o zamjeni ili slično. Nakon što sam ih kontaktirao dobivam jamstveni list od starog uređaja gdje i dalje nije vidljivo da je uređaj zamijenjen novim. Na moj upit, vlasnik se pravda da još nisu dobili odobrenje od uvoznika ili od tvrtke Braun za zamjenu uređaja (do sad je prošlo 3 mjeseca od reklamiranja) i da su u trgovini novi uređaj iz skladišta "otpisali kao poslovni poklon pa da ne trebaju platiti pdv" i taj uređaj poslali meni. Ako se taj novi uređaj pokvari sutra ja ga ne mogu reklamirati jer nemam ni račun ni jamstveni list ni bilo kakav dokaz da je taj uređaj dobiven 23.12.2019. godine. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
mamikulcic odgovoreno: 9. siječanj 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 9. siječanj 2020. Vjerujem da imam osnove za prijavu inspekciji jedino bi trebao potvrdu od stručnjaka ovdje... Objašnjenje koje sam dobio od vlasnika trgovine mi nije prihvatljivo a najvažnija stvar je što nemam garancije na nov uređaj... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.