društveno_vlasnistvo objavljeno: 23. srpanj 2020. Dijeli objavljeno: 23. srpanj 2020. Pozdrav! Kupio sam bicikli i 8 mjeseci nakon kupnje utvrdio nedostatak (napuknuće okvira bicikla). Nedostatak je skriven, odnosno nije vidljiv bez rastavljanja bicikla. Prodavatelj kaže da mora tražiti očitovanje od proizvođača, i nakon nekog vremena (25 dana) dobiva potvrdu da se radi o opravdanoj reklamaciji te da će mi zamijeniti proizvod. Nakon toga, šalje informaciju da nakon provjere nemaju takvih okvira na europskim skladištima i moraju čekati isporuku od proizvođača. Čeka se više mjeseci, ne zna se točan datum isporuke. Nude mi zamjenski bicikli. Od te ponude je prošlo dodatnih 14 dana, nije došao zamjenski bicikli, i nema informacije kada će doći. Prodavatelj u svom jamstvenom listu navodi da ukoliko ne zamjeni ili ne popravi proizvod u roku 45 dana od reklamacije, vraća novac. Dakle, jesmo nešto načelno dogovarali, ali s obzirom da nemam informaciju kada će doći novi okvir ili zamjenski bicikli, a za tjedan dana će isteći tih 45 dana razmišljam da uzmem novac i jednostavno kupim drugi bicikli. Mora li prodavatelj ispoštovati jamstvo koje je dao ili je to ipak u domeni nekakvog zakona? Inače, radi se kvalitetnijem biciklu koji se vozi svaki dan, više sati, tako da je dosadašnjih 39 dana bez bicikla jaaaako puno. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 23. srpanj 2020. Dijeli odgovoreno: 23. srpanj 2020. Uzmite novac i kupite drugi bicikl. To sad više niti ne ovisi toliko o trgovcu, koliko o dostavama, koje u doba korone tko zna kako funkcioniraju, pa je možda zaista izvan njegovih ruku. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
društveno_vlasnistvo odgovoreno: 23. srpanj 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 23. srpanj 2020. To za dostave i koronu mi je jasno. Ali prije nego možebitno zašiljim odnos s drugom stranom htio bih provjeriti kakva mi je pozicija. Zakon razlikuje nedostatke otkrivene unutar 6 mjeseci i nakon 6 mjeseci, zatim navodi da kupac mora dati razuman rok za otklanjanje nedostatka i sl. Konkretno, pitanje je ima li u ovom slučaju prednost Zakon o zastiti potrošača (koji bi mogao zakomplicirati stvari) ili jamstveni list prodavatelja (ugovor? kojim je jasno predvidena nastala situacija)? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 23. srpanj 2020. Dijeli odgovoreno: 23. srpanj 2020. Generalno, u obveznim odnosima ugovor ima prednost nad zakonom, odnosno postoji sloboda ugovaranja između stranaka, a zakon uređuje samo stvari koje nisu drukčije ugovorene. društveno_vlasnistvo 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
društveno_vlasnistvo odgovoreno: 23. srpanj 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 23. srpanj 2020. Hvala na pomoći! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.