Elpi objavljeno: 6. kolovoz 2020. Dijeli objavljeno: 6. kolovoz 2020. Lijep pozdrav svima. Molila bih strucnu pomoc, naime, u 3 mj. ove godine kupila sam preko interneta el. romobil koji se u medjuvremenu poceo kvariti. Radi se o XXXX trgovini. Pri kupnji romobila nisam dobila niti racun, niti garanciju. Posto se proizvod ucestalo kvari trazila sam jamstveni list i racun. Prvo su mi rekli da je postaru ispala dokumentacija, onda su mi rekli da im moram poslati podatke romobila da bi ispunili garantni list, a u konacnici, kada sam odbila to isto poslati, nisu mi nista poslali, a onda su mi slali nekakve linkove. Posto sam navaljivala da se proizvod popravi, zamjeni ili povrat novca i naglasila da su mi duzni dostaviti garanciju, kao i racun, te da su mi duzni zamjeniti proizvod jer je isti neispravan unutar 6 mj. oni su mi na isto rekli da ce oni mene tuzit da namjerno trgam proizvod, da nisu mi duzni nista dostavljat, te da oni nisu odgovorni za proizvod vec uvoznik. Sa servisa su mi poslali racun u iznosu od 800,00 kn i rekli mi da sam neispravno rukovala romobilom i da je romobil korodirao uslijed prodora vode te da sam za to sama odgovorna te su mi naveli nekakve kvarove tipa "neispravno napuhane gume". I za to su mi uredno poslali tri racuna. Ja nisam trazila u tom smislu popravku niti sam bila obavjestana unaprijed o tome. U medjuvremu sam nasla na njihovoj stranici nekakvu jamstvenu izjavu u kojoj se ogradjuju od bilo kakvih kvarova, sto u konacnici znaci da oni kao trgovci ne nude nikakvo jamstvo i ono sto mi je zapelo za oko jest da ne uzimaju proizvod bez racuna i garancije, a meni su uzeli. Takodjer, nisam dobila zamjenski proizvod za koristenje dok je moj na servisu. Pa bih molila, ako tko zna, kako bih se mogla zastiti kao kupac i u konacnici dobiti novac ili drugi proizvod jer s obzirom na kvarove, vjerojatno se radi o serijskoj gresci. Zvala sam potrosacki telefon, nista mi oni tamo nisu posebno rekli. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 11. kolovoz 2020. Dijeli odgovoreno: 11. kolovoz 2020. Gdje je romobil sada, kod Vas ili kod njih? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Elpi odgovoreno: 12. kolovoz 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 12. kolovoz 2020. prije 22 sati , Ruby_Danderfluff je napisao: Gdje je romobil sada, kod Vas ili kod njih? Kod njih ne vracaju mi ga. Prijavila sam Drz. Inspektoratu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 13. kolovoz 2020. Dijeli odgovoreno: 13. kolovoz 2020. Onda predlažem da im pošaljete dopis da si ga i zadrže, jer da raskidate ugovor o kupoprodaji, a da oni Vama vrate sav novac koji ste za njega uplatili, i to je to. Pod prijetnjom sudskog postupka. Iustitia_ZD 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Iustitia_ZD odgovoreno: 20. kolovoz 2020. Dijeli odgovoreno: 20. kolovoz 2020. Državni inspektorat će Vas tražiti da prođete prvo postupak prigovora, što znači da morate podnijeti pisani prigovor trgovcu na koji je on dužan odgovorit. Ako niste zadovoljni onda možete tražiti intervenciju inspektorata. Ruby_Danderfluff Vam je dao dobar savjet, obzirom na to da se temeljem odredaba čl. 410. do 422. Zakona o obaveznim odnosima predmnijeva da se radi o skrivenom nedostatku na proizvodu koji je postojao u trenutku kupnje. Unutar 6 mjeseci od kupnje teret dokazivanja je na trgovcu, što znači da on može o vlastitom trošku vještačiti romobil i tako dokazati da je kvar nastao krivnjom kupca tj. Vašom krivnjom. Ako trgovac bude odbijao povrat novca, njemu će državni inspektor navedeno narediti rješenjem, sve u skladu s čl. 137. st. 3. toč. 5. Zakona o zaštiti potrošača. Nedavno sam imao sličan slučaj, gdje se trgovac isto malo pravio pametan. Priznao je grešku na proizvodu ali me prisiljavao da kupim nešto drugo kod njega ili da mi da poklon bon, iako sam ga izričito tražio povrat novca. Sam posjet državnog inspektora bio je dovoljan da ovaj u najkraćem roku isplati novac natrag i to na moj račun. Inspektor mi je u razgovoru rekao da, u slučaju da je trgovac i dalje odbijao povrat, onda bi ga se na to prisililo rješenjem i naravno uz novčanu kaznu. Navodno (po njegovim riječima) neki trgovci i nakon rješenja odbijaju povrat novca, ali se (navodno) na podlozi rješenja inspektora može od javnog bilježnika zatražiti izdavanje rješenja o ovrsi s kojim se zatim može otići na FINU i tako se naplatiti od neposlušnog trgovca. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Elpi odgovoreno: 20. kolovoz 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 20. kolovoz 2020. prije 1 sat , Iustitia_ZD je napisao: Državni inspektorat će Vas tražiti da prođete prvo postupak prigovora, što znači da morate podnijeti pisani prigovor trgovcu na koji je on dužan odgovorit. Ako niste zadovoljni onda možete tražiti intervenciju inspektorata. Ruby_Danderfluff Vam je dao dobar savjet, obzirom na to da se temeljem odredaba čl. 410. do 422. Zakona o obaveznim odnosima predmnijeva da se radi o skrivenom nedostatku na proizvodu koji je postojao u trenutku kupnje. Unutar 6 mjeseci od kupnje teret dokazivanja je na trgovcu, što znači da on može o vlastitom trošku vještačiti romobil i tako dokazati da je kvar nastao krivnjom kupca tj. Vašom krivnjom. Ako trgovac bude odbijao povrat novca, njemu će državni inspektor navedeno narediti rješenjem, sve u skladu s čl. 137. st. 3. toč. 5. Zakona o zaštiti potrošača. Nedavno sam imao sličan slučaj, gdje se trgovac isto malo pravio pametan. Priznao je grešku na proizvodu ali me prisiljavao da kupim nešto drugo kod njega ili da mi da poklon bon, iako sam ga izričito tražio povrat novca. Sam posjet državnog inspektora bio je dovoljan da ovaj u najkraćem roku isplati novac natrag i to na moj račun. Inspektor mi je u razgovoru rekao da, u slučaju da je trgovac i dalje odbijao povrat, onda bi ga se na to prisililo rješenjem i naravno uz novčanu kaznu. Navodno (po njegovim riječima) neki trgovci i nakon rješenja odbijaju povrat novca, ali se (navodno) na podlozi rješenja inspektora može od javnog bilježnika zatražiti izdavanje rješenja o ovrsi s kojim se zatim može otići na FINU i tako se naplatiti od neposlušnog trgovca. Vec sam mu napisala par prigovora i na svaki je s glupostima odgovorio. Navela sam tocno da zelim povrat novca i koje kvarove romobil ima i to vise puta. To sam sve prilozila uz dopis inspektoratu. Prestala sam slati bilo kakve prigovore onda kada je isti postao agresivan. U tim odgovorima sto mi je slao vidljive su i same nepravilnosti u njegovom radu, pa sam i to prijavila. Odnosno kako je bilo vise prigovora na svaki je razlicito odgovorio. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.