Jump to content

Kupljen razbijen proizvod


hektordog

Preporučene objave

Kupio sam monitor od xy firme. Pri otvaranju sam primjetio da je razbijen. Reklamirao sam ga. Po njihovom naputku, nosim ga u servis gdje su utvrdili da je neispravan. Izjavili su da sam ga ja razbio u transportu i da oni ne odgovaraju za to.

Tražio sam da mi ga vrate poštom obzirom da sam u drugom gradu. Rekli su da moram platiti poštarinu sa čime sam se složio. Na kraju je poštarina naplaćena 93 kn iako im na stranicama piše 45 kn i ta mi je kap prelila čašu.

Šta poduzeti? Hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Tko je transportirao monitor? Jeste li ga primili dostavnom službom ili poštom ili ste ga kupili  u trgovini? Naime, rizik slučajne propasti stvari prelazi na kupca u trenutku predaje posjeda. Dok god je monitor kod dostavne službe, još uvijek nije predan kupcu, po mom mišljenju. 

Što se tiče same poštarine, tu nema njihovog utjecaja, naplatili su Vam onoliko koliko su drugi naplatili Vama, pretpostavljam, mada ste u pravu, trebali bi se držati cijene koju su sami objavili, a eventualnu razliku koja im je nastala snositi sami.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici

    No members to show



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija