hektordog objavljeno: 23. kolovoz 2020. Dijeli objavljeno: 23. kolovoz 2020. Kupio sam monitor od xy firme. Pri otvaranju sam primjetio da je razbijen. Reklamirao sam ga. Po njihovom naputku, nosim ga u servis gdje su utvrdili da je neispravan. Izjavili su da sam ga ja razbio u transportu i da oni ne odgovaraju za to. Tražio sam da mi ga vrate poštom obzirom da sam u drugom gradu. Rekli su da moram platiti poštarinu sa čime sam se složio. Na kraju je poštarina naplaćena 93 kn iako im na stranicama piše 45 kn i ta mi je kap prelila čašu. Šta poduzeti? Hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 24. kolovoz 2020. Dijeli odgovoreno: 24. kolovoz 2020. Tko je transportirao monitor? Jeste li ga primili dostavnom službom ili poštom ili ste ga kupili u trgovini? Naime, rizik slučajne propasti stvari prelazi na kupca u trenutku predaje posjeda. Dok god je monitor kod dostavne službe, još uvijek nije predan kupcu, po mom mišljenju. Što se tiče same poštarine, tu nema njihovog utjecaja, naplatili su Vam onoliko koliko su drugi naplatili Vama, pretpostavljam, mada ste u pravu, trebali bi se držati cijene koju su sami objavili, a eventualnu razliku koja im je nastala snositi sami. G-man 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.