tannay objavljeno: 19. rujan 2020. Dijeli objavljeno: 19. rujan 2020. Poštovanje, korisnk sam invalidkih kolica, ljetos mi je HZZO odobrio nova no ortopedska kuća mi nije isporučila sve djelove, kolica su neispravna, iako sam rekla niži jastuk čovjek je naručio po svojoj volji viši koji mi ne odgovara te držači za ruke nisu za moje dlanove, xxl su visoki-široki-debeli. meni su prsti atrofirali i imam tumore te u ovih par dana dobih ranu i žulj, uz to trebam kapati oči bar 6x u danu no kako su kolica neispravna naslon se ne može nagnuti pa svaki dan odradim samo 3x i tako ugrožavam zdravje očiju i vid. Pišem čovjeku da to sredi no on pročita i ne odgovara mi. Što napraviti, ja mislim da mi je obavezan dostaviti druga ispravna kolica jer mu ih je HZZO platio. Narano, doznaku sam mu predala, no imam scan. Molim savjet, hvala. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 20. rujan 2020. Dijeli odgovoreno: 20. rujan 2020. Trebate poslati pisani prigovor HZZO za to isporučeno pomagalo ili pak za nemogućnost njegovog korištenja. O prigovoru odlučuje stručno povjerenstvo i donosi konačnu ocjenu o ispravnosti, odnosno funkcionalnosti pomagala. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
tannay odgovoreno: 21. rujan 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 21. rujan 2020. Poslano, proslijedili su u Područnu službu mog grada na nadležno postupanje. Kakav je to proces tj. kako funkcionira Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 21. rujan 2020. Dijeli odgovoreno: 21. rujan 2020. U slučaju pisanog prigovora osigurane osobe na isporučeno pomagalo ili na nemogućnost njegovog korištenja, voditelj regionalnog ureda odnosno područne službe Zavoda osniva povjerenstvo od tri člana u sastavu: izabrani doktor kao nadležni doktor ili nadležni doktor specijalist odgovarajuće specijalnosti, isporučitelj pomagala i radnik Zavoda, koje u izvan upravnom postupku u prisutnosti osigurane osobe donosi konačnu ocjenu o ispravnosti odnosno funkcionalnosti pomagala. Ako ovo povjerenstvo utvrdi osnovanost prigovora, isporučitelj pomagala obvezan je otkloniti utvrđene nedostatke, a troškovi otklanjanja tih nedostataka terete onoga za koga povjerenstvo utvrdi da je odgovoran za nastali nedostatak. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.