virtalni objavljeno: 12. studeni 2020. Dijeli objavljeno: 12. studeni 2020. 1.2016 g kupio sam tv koji je radio do danas, kada se ispostavilo da isti nema dvb-t2 podrsku... naime isti ima produzeno jamstvo - kao sto mozete vidjeti iz njihovih uvjeta u prilogu... zanima me da li bi nemogucnost reprodukcije antenskoga signala zbog ne-podrzavanja dvb-t2 standarda, odnosno gasenja dvb-t signala mogla ici pod garanciju? Hvala vam lijepa uvjeti.pdf Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Spitfire odgovoreno: 13. studeni 2020. Dijeli odgovoreno: 13. studeni 2020. Zanimljivo pitanje , no smatram da bi otklanjanje takvog nedostatka o trošku proizvođača (u garancijskom roku) mogli tražiti jedino da je proizvođač u bilo kojem obliku naznačio da uređaj podržava dvb-t2 signal a ispostavilo se da ipak ne može. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 13. studeni 2020. Dijeli odgovoreno: 13. studeni 2020. Slažem se, ovo nije nedostatak, već zastarjelost koju prodavatelj tijekom prodaje uređaja nije mogao predvidjeti. Istovremeno i suosjećam, jer se suočavamo s istim problemom, TV kupljen u 02/2015 godine, a ni tada nije bio posljednji krik televizijske tehnologije, već više kao... srednji krik. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
virtalni odgovoreno: 13. studeni 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 13. studeni 2020. Gledajući uređaj je prestao raditi, ne mojom krivnjom, ne višom silom, i korišten je sukladno preporuci proizvođača. Naravno doći do kontakt e-maila philipsa je nemoguće... telefonski isto... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Spitfire odgovoreno: 13. studeni 2020. Dijeli odgovoreno: 13. studeni 2020. Prije 14 minuta, virtalni je napisao: Gledajući uređaj je prestao raditi Tehnički gledano, nije. I dalje će primiti te reproducirati ATV i DVB-T signal ukoliko na vašem području postoji (npr.kod nas možete uhvatiti i gledati 30-tak mađarskih i nekih "drugih" kanala, no to što se meni ne gledaju je već moj problem), a to što je RH prešla na DVB-T2 nema veze s proizvođačem. Mogu shvatiti da je uređaj tada dobrano koštao pa otuda ovo pitanje, no kao što rekoh... Meni osobno je prelazak na DVB-T2 dobrodošao jer sam na rasprodaji kupio uređaj koji podržava DVB-T i više nego u pola cijene a to mi ne smeta jer ionako ne koristim zemaljski signal. Ako ikada k budem morao doda se za stotinjak kn DVB-T2 prijamnik i sve 5. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
virtalni odgovoreno: 13. studeni 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 13. studeni 2020. Kod mene ne hvata nikakve signale, tako da praktički ne radi! - ni digitalne ni analogne, ni zvučne, nema čak ni "riže"/smetnji na TVu - ničega - naravno meni postoji.... zadjni software update 2. g. star, i novijeg nema... Ali proizvođač je prodao uređaj koji je unutar garancijskog roka za koji sam kaže: "poseban doživljaj gledanja od sada uz 5 godina jamstva." - DBT-t2 - ok - ima svoje prednosti, nije tema... ali isti dan sam kupio i LG koji naravno podržava T2, dok ovaj philips ne podržava.... - I vidim sada da je ovaj philips za "balkan" regiju, po jeziku straga... "proizvođač se obvezuje da će na svim proizvodima po ovom jamstvenom listu otkloniti tehnički kvar ili nedostatak u ..." a pod jamstva koja ne pokriva nigdje nije navedeno jamstvo priznajemo za navedeno vrijeme: - da je korisnik rukovao proizvodom prema uputi za rukovanje - da proizvod nije mehanički oštećen - da je jamstveni list uredno popunjen... - da proizvod nije popravljana neovlaštena osoba ili servis jamstvo ne priznajemo za navedeno vrijeme iz toče pod uvjetom: da je prizvod mehanički oštećen da jamstveni list nije ... ako je prozizvod popravljala neovlaštena osoba u slučaju elementarnih nepogoda, više sile, anomalija u naponskoj mreži te kvarova prouzročenih trećim uređajima (udar groma, prenapon, produžna napajanja, ups itd...) u slučaju nepostojanja računa... svi kvarovi te situacije potencijalno opasne po radni vijek i nazivne specifikacije aparata koje su nastale uslijed korištenja aparata u drugim uvjetima neće se priznavati pod jamstvo te philips ne prihvaća odgovornost za eventualnu štetu koja može nastati uslijed takvog korištenja. Tako da prodavač/proizvođač nigdje nije naveo prelazak na novu vrstu signala kao razlog neprihvaćanja jamstva... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Spitfire odgovoreno: 13. studeni 2020. Dijeli odgovoreno: 13. studeni 2020. Okej, kako se vjerovatno nećemo složiti da to što navodite nije nedostatak, nema vam druge nego da kontaktirate ovlaštenog servisera navedenog na uputstvu za upotrebu ili garantnom listu a koji je nadležan za otklanjanje kvarova/nedostataka u garantnom roku. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
virtalni odgovoreno: 13. studeni 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 13. studeni 2020. Prije 41 minuta, Spitfire je napisao: Okej, kako se vjerovatno nećemo složiti da to što navodite nije nedostatak Necu se sloziti ni s nikim tko mi kaze da sam bacio xyz novaca na "neupotrebljiv" TV kontkatirao sam philips, ali dobro ste mi dali i ideju da kontaktiram i ovlaštenog servisera pa da vidim njihove reakcije, uglavnom javim ishode... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
virtalni odgovoreno: 16. studeni 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 16. studeni 2020. Kako ste i predpostavili. Philips i philips servis: ništa, totalni odj**, ne priznavaju to pod garancijom, a da ne govorim o korisničkoj "podršci",.. 0 bodova, druge marke TVa se kupuje u budućnosti... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
virtalni odgovoreno: 25. studeni 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 25. studeni 2020. Za sve nevjernike rješilo se: Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.