Jump to content

Sporazumni raskid ugovora


DADOvrana

Preporučene objave

Pozdrav godinama sam korisnik tele2 mreže nisam imao problema uvijek uredno i na vrijeme podmireni računi ali došao sam u situaciju da bih želio raskinut ugovor zbog kvalitete usluge.naime imam neograničen mobilini internet.ali problem je u tom što ga ne mogu normalno koristiti kad sam u kući.jednostavno puca veza,šteka brzina itd,,,sve u svemu više ne radi nego što radi.iako po tele 2 karti ispada da sam u području 4 g signala.pisao sam prigovor tehnička sluzba je utvrdila sam udaljen 6 km od odašiljača i da se ne može poboljšati kvaliteta te su mi za tekući mjesec umanjili račun za 100 kn.zatražio sam sporazumni raskid ugovora bez plaćanja naknade za prijevremeni raskid ali tele 2 ne pristaje iako sam vezan ugovorom još 2 mjeseca htio bih što prije prijeći u drugu mrežu jer nema smisla da plaćam nešto što ne funkcijonira

prilog odgovora tele2:

žao nam je na nastalim neugodnostima uzrokovanim poteškoćama prilikom korištenja Tele 2 usluga, no nažalost nismo u mogućnosti postupiti prema Vašem zahtjevu te odobriti raskid bez plaćanja naknade za prijevremeni raskid ugovora.

Općim uvjetima poslovanja Tele2 d.o.o. definirano je kako Tele2 pruža usluge unutar tehničkih i operativnih mogućnosti Tele2 mreže, zbog čega je moguće da Vam usluge neće biti dostupne u svako doba i na svakom mjestu. No, neovisno o navedenome, obvezali ste se plaćati mjesečnu naknadu čak i ako Vam Tele2 usluge ne budu dostupne u određenim područjima ili u određeno doba, kao i ako niste koristili ili pokušali koristiti Tele2 usluge unutar određenog razdoblja.

Također ste se Uvjetima korištenja opcije Uređaj obvezali plaćati mjesečnu naknadu za istu tijekom 24 mjeseca.

 

Prilikom potpisivanja Zahtjeva za zasnivanje pretplatničkog odnosa vlastoručnim potpisom potvrdili ste da u cijelosti prihvaćate Opće uvjete poslovanja te Uvjete korištenja opcije uređaj. Također ste potvrdili da su Vam navedeni dokumenti uručeni, a u slučaju da nisu, iste ste se obvezali pročitati na internetskim stranicama Tele2.

 

Budući da je na Vašem pretplatničkom broju xxxxxxxxx evidentirana ugovorna obveza do 22. siječnja 2021. godine, u slučaju raskida ugovora bit će naplaćena naknada za prijevremeni raskid.

 

U nadi da ćete uvažiti naše objašnjenje, srdačno Vas pozdravljamo.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • Spitfire je promijenio naziv u Sporazumni raskid ugovora

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija