Jump to content

McGrath & Arthur - prisilna naplata by T-com


Goranh222

Preporučene objave

Poštovanje,

kao i mnogi ovih dana i ja sam dobio pismo od čudnovate firme koja se želi od mene naplatiti za iznos od cca 1000kn. Radi se o firmi  McGrath & Arthur    koji su od T-Mobilea preuzeli moj dug koji je preostao.

Kronologija događaja:

- T Mobile mi nakon godinu dana ugovora odluči povisiti cijenu tarife za cca 100kn/mj jer su utvrdili da imam previše popusta koji ne mogu imati bla bla, odgovaram im da to ne želim plaćati, pa me tjeraju da plaćam penale

- Nakon 3 žalbe, T-mobile prihvaća mooje prigovore, (priznaju grešku!?), te mi raskiraju ugovor na SVOJU ŠTETU.  14.09.2020 prelazim na Tele 2 mrežu, dok mi T Mobile isporuči račun za 8.mj i dalje uvećan za tih 100kn, što ja odbijam  platiti, tražim da mi daju uplatnicu na kojoj će biti cijena s ugovora, jer smo upravo zbog njihove greške i raskinuli ugovornu obavezu.

- Onemogućuju mi pristup Tmobile aplikaciju u kojoj sam plaćao račune. Ne mogu više ući u istu.

14.12.2020   Stiže pismo od navedene tvrtke da sam dužan u roku 8 dana platiti cca 1000kn njima jer su oni preuzeli dug od TMobilea

Istu tu firmu zovem na dva broja sa pisma, nitko se ne javlja (svira muzika), nigdje nisu napisane cijene poziva prema tim brojevima, pa ne želim ni čekati 10+ minuta da se netko javi. Njihoova web stranica ne radi. Dakle kontaktiranje NULA BODOVA

15.12.2020. - Zovem Tmobile  1.Poziv - Javlja se djevojka #To Vam je dug iz 5.mjeseca ove godine" - što kategorički odbijam, tražim  da provjeri o čemu se radi, tad kaže kako ona to ne može vidjeti i prespoji me kod kolege

 2. Poziv - Njen kolega mi kaže da je to za 8. i 9. mjesec ove godine., (dva računa uvećana za 100kn skuplje tarife), objašnjavam mu kako NIJE MOGUĆE da sam dužan za cijeli 9.mj jer sam 14.09. prešao na Tele 2, on vrši provjeru i zaključuje da se račun treba korigirati jer za tajmjesec treba naplatiti samo POLA računa.  Nakon toga tražim da se računi naplate po ugovoru koji sam imao i cijeni koja piše na mom ugovoru, a ne po toj superspkupoj cijeni.  On šalje moj prigovor negdje i kaže da se čeka 10 dana (A ovi mi prijete naplatom za 8 dana)  opet sam nezadovoljan, te mu goborim o firmi koja se naplaćuje kako se ne javljaju, kako su na googlu u jako lošim recenzijama ljudi , kamatari itd, no on ne moze nista.

16.12.2020 Opet se u toj firmi nitko ne javlja, ponovno zovem Tmobile, javlja se lik i kaže da mi je dug iz 2019 godine, također ne zna objasniti točno što i kako, govori neka kontaktiram tu firmu, nakon što i njemu objasnim da se ne javljaju, on pravi opet prigovor i obeća da će me sutra kontaktirati iza 16h

Dakle 10 godina mi je broj bio kod njih, nikada isključen, nikada nije kasnila uplata i sad imam Max Tv koji uredno plaćam , ONI me kroz sve ovo razdoblje NISU kontaktirali NI JEDNIM POZIVOM, PORUKOM, SMSom, EMAILOM, Opomenom/računom, baš ni na kakav način i sad odjednom ovako to riješavaju?

Zar je to moguće?

Imam li pravo potraživati da naplate mjesec i pol po mom ugovoru i cijeni koja tamo piše, a ne po njihovim cijenama?

I mogu li stopirati naplatu ovoj firmi, jer račun očito nije ni u kojem slučaju točan?

Kome se obratiti?

uređeno: od Borbena7
Neprimjereno izražavanje
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prije 11 minuta, Borbena7 je napisao:

Možete čekati da pokrenu ovršni postupak i onda u prigovoru osporavati ispostavljeni račun.

A kome ću ga osporavati ako Tmobile uporno govori neka kontaktiram tu firmu, a ta firma se ne javlja nikako...

 

Također, što uključuje taj ovršni postupak? Skidanje iznosa s računa ili?

 

p.s.

Imam li osnova za javljanje HAKOMu ili nešto? Tko bi pritisnuo Tcom da analiziraju zašto me nitko nije kontaktirao ni na koji način, te da mi naplatu naprave po ugovoru koji je bio pravovaljan u trtenutku izdavanja računa?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Poštovani, 

Trebali ste račun platiti (račun se uvijek mora platiti pa tražiti pravdu), ponovo podnijeti prigovor Službi za korisnike (prvi stupanj) zbog nezadovoljstva s računom. Dužni su odgovoriti u roku od 30 dana. Ako ste nezadovoljni i dalje prigovor Povjerenstvu za pritužbe (drugi stupanj), koji su također dužni ogovoriti u roku od 30 dana. Ako ste i dalje nezadovoljni, žalba HAKOM-u. Naravno sve mora biti argumentirano (ugovori, računi, prigovor, pritužba). Sad je kasno, vjerojatno ste dužni čudnovatoj firmi već postupati po savjetu Borbene7.

Moje iskustvo s T-com, 6 mjeseci natezanja. Na kraju su morali postupiti po rješenju HAKOM-a: vratiti iznos preplaćenih računa prema ugovoru te raskid ugovora bez naknade.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija