Benzin objavljeno: 16. prosinac 2020. Dijeli objavljeno: 16. prosinac 2020. Ne znam di to spada i kako bi postavio pitsnje. Radi se o tome da jedna tvrtka igrica ima pretplatu . Mogucnost pretplate da se za 15€ igraju sve igrice koji su oni napravili i kd se plati ima se mjesec dana i svakih mjesec dana se obnavlja ista ako se ne prekine u meduvremnu. Uglavnom ja sam danas ujutro oko 8 sati uplatio njima 15€ i na njihovoj platformi aktivirao pretplatu. Te sam dobio mail di kaže da je uspješno potvrdeno. 2 sata kasnije dobivam mail da je kao naplata failed . Al oni su meni skinuli uredno 114 kn s kartice a njihova usluga piše da je suspendirana . Eh sada mene zanima sto ja mogu Napravit s obzirom da njihova podrska za sad nije od neke koristi. Da li se isplati pokretat upravni spor. Točnije kako da ja dobim novce Nazad ili uslugu koju sam platio jer je pisalo da nije moguce izvršit povrat. Ali to pretpostavljam da se odnosi tipa da ja dana uzmem tu pretplatu i sutra ocu otkazat i novce Nazad Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 17. prosinac 2020. Dijeli odgovoreno: 17. prosinac 2020. Upravni spor pred upravnim sudom se pokreće samo za sporove građanina protiv države. Ovo je potrošački spor. U općim uvjetima te platforme vjerojatno imate odredbe kako pišete prigovor (reklamaciju) te kako se rješavaju sporovi. S obzirom da se vjerojatno radi o stranoj platformi, spor ćete morati rješavati na način koji je predviđen općim uvjetima. Benzin 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Benzin odgovoreno: 17. prosinac 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 17. prosinac 2020. prije 1 sat , Ruby_Danderfluff je napisao: Upravni spor pred upravnim sudom se pokreće samo za sporove građanina protiv države. Ovo je potrošački spor. U općim uvjetima te platforme vjerojatno imate odredbe kako pišete prigovor (reklamaciju) te kako se rješavaju sporovi. S obzirom da se vjerojatno radi o stranoj platformi, spor ćete morati rješavati na način koji je predviđen općim uvjetima. Jedino je pisalo da nema povrata,ali to pretpostavljam da misle ako recimo ja danas to aktiviram i sutra ocu otkazat i trazim novac da mi nece dat ili sam u krivu? Ma kontaktirao i ja na forumu i fejsu ali nitko ne reagira,a vidio sam da nisam jedini s tim problemom Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 17. prosinac 2020. Dijeli odgovoreno: 17. prosinac 2020. Po našem Zakonu o zaštiti potrošača, ako je ugovor sklopljen na daljinu, imate rok od 14 dana za raskid ugovora bez penala. Međutim, teško je reći prema kojim pravilima funkcionira ta platforma. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.