BlueMonday objavljeno: 11. ožujak 2021. Dijeli objavljeno: 11. ožujak 2021. Poštovani, trebao bih savjet u vezi parkirne kazne koju sam dobio na području parkirne zone II.1 iza 17h. Nakon što sam parkirao vozilo, uputio sam se do obližnjeg parkirnog aparata s namjerom da kupim parkirališnu kartu. Na aparatu je bila ispisana poruka da "NEMA PRODAJE" karata, na temelju koje sam zaključio da je naplata parkinga završena za taj dan, zbog čega nisam kupio parkirališnu kartu. Pri povratku prema vozilu, na vjetrobranu sam uočio ispisanu kaznu, nakon čega sam uslikao parkirališni aparat tako da se vide njegova lokacija i sporna poruka. Poslao sam žalbu Zagrebparking-u i naposljetku njihovoj komisiji. Žalbe su mi odbijene s obrazloženjem da je u tom trenutku vršena nadogradnja sustava, te da sam parkirnu kartu mogao kupiti na neki drugi način (kiosk, SMS poruka...). Naknadno sam pronašao novinski članak u kojem se spominju neispravni aparati radi nadogradnje: https://www.vecernji.hr/zagreb/na-70-aparata-ne-moze-se-kupiti-parkiralisna-karta-a-platiti-se-mora-1466258. Smatram da je sporno to što je na samom aparatu trebala biti ispisana neka druga nedvosmislena poruka na temelju koje bih zaključio da aparat nije u funkciji, te bih dodatno proučio vrši li trenutno naplata parkinga na toj lokaciji, i ovisno o tome kupio parkirališnu kartu. Ovakva poruka me je navela na mišljenje da se parkiranje u tom trenutku ne naplaćuje. S obzirom na to da su mi dvije žalbe odbijene od strane Zagrebparking-a, imam li kakvih drugih mogućnosti da osporim ovu kaznu? Da li bi prijava državnom inspektoratu mogla polučiti pozitivan ishod? Kaznu za sada nisam platio, ne znam da li se šalje i na kućnu adresu jer mi je ovo prva kazna za parkiranje. Unaprijed se zahvaljujem na pomoći. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
sivko odgovoreno: 12. ožujak 2021. Dijeli odgovoreno: 12. ožujak 2021. Da ne bi naplaćivali karte napisali bi "slobodan parking". Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 12. ožujak 2021. Dijeli odgovoreno: 12. ožujak 2021. Također, mišljenja sam da je odgovor davatelja usluge osnovan. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.