Jump to content

Radovi na popravku plinske instalacije


RadmilaZg

Preporučene objave

Postovani Legalis members,

10.5.2021 prilikom izmjene plinomjera u stanovima/zgradi, Gradska Plinara je u mom stanu zapecatila bojler, stednjak, promijenila plinomjer i zapecatila glavni dovod u stanu. 

Ljudi iz jedne firme za instalacije vec iduci dan i cijeli tjedan radili su na instalacijama, vidjela sam da su radili i izvan stubista i negdje iznad mene, ne znam kod kojih susjeda u stubistu u kojem zivim, na 1. katu.

21.5.2021 vidim na ploci za info stanara, na ulaznim vratima u stubiste i u liftu obavijest da ta ista firma dolazi iduci tjedan i trazi omogucavanje pristupa svakom stanu radi provjere plinskih instalacija bez obzira na nalaz Gradske Plinare (imam kopiju nalaza). Ukoliko nemaju pristup svakom stanu pise da nakon popravka (cega? kod koga?) nece moci ponovno pustiti plin. Ponovno pustanje plina biti ce 3 dana nakon tog dolaska, provjere. Tako pise u obavijesti.

Od 10.5. nemam toplu vodu niti plin. Plin u stanu je i dalje zatvoren. I zapecacen. Nisam nista dirala niti trazila ovlastenog servisera jer nisam u fin. mogucnosti to uciniti. Iz osobnih razloga ne zelim majstorima dozvoliti ulazak u moj stan.

Pitanje: Da li sam zakonski obavezna pustiti majstore u stan?

Unaprijed hvala na odgovoru.   

 

uređeno: od RadmilaZg
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Očigledno Vam je u stanu pri zamjeni plinomjera i kontroli instalacije ustanovljeno curenje plina. Plin u stanu Vam može legalno pustiti isključivo Plinara, nakon skidanja plombe i ponovne provjere instalacije. Ako plin u stanu još uvijek curi, neće to učiniti. Logično. Majstore ne morate pustiti u stan jer je instalacija, kako kažete, plombirana. Vaša je slobodna volja da ne koristite plin.

uređeno: od Davor80
Odrezalo mi pola posljednje rečenice.
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Postovani Davor80, Puno hvala na odgovoru. Ma da, ljudi iz Plinare ustanovili su curenje plina iako mi je potrosak vec par godina otprilike isti, nizak, vidim po racunima. Majstori su dosli u ponedjeljak, nisam cula da li su zvonili, a imala sam hitne stvari za obaviti, vidjeli su me u dva navrata, otkud izlazim, gdje ulazim u stan.. nitko mi se nije obratio, osim 'dobar dan'. U utorak popodne nadjem ceduljicu rukom pisanu na vratima da ce doci danas, u srijedu da provjere instalacije, potpis necitak, samo inicijali sta li. Manje bitno. Kao sto sam rekla, u stanu nisam nista dirala, nisam skinula plombe.

Sto se tice legalnog pustanja plina, za info: Na kopiji dokumenta/nalaza od Plinare pise da Ovlasteni serviser nakon pregleda, popravka, ima pravo pustiti plin. Pretpostavljam da on obavjestava Plinaru o tome.

Anyway, jos jednom hvala na odgovoru. (Nadam se da meni nece odrezati pola zadnje recenice ; )  

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Kod nas je Plinara prije dvije godine napravila problem samo zato jer je majstor uopće taknuo glavni ventil kojim je zatvorio plin u zgradi. Njihovo je tumačenje bilo da isključivo oni smiju zatvarati i puštati plin. Očigledno se procedura promijenila, jer po ovom vašem scenariju, mi ne bismo ni taj jedan dan bili bez plina, koliko je radnicima Plinare trebalo da dođu, prekontroliraju i otvore instalaciju. Mada, tko će ga znati, možda postoje "ovlašteni" i "neovlašteni" serviseri. Oni koji su na popisu Gradskog stambenog komunalnog i oni koji nisu. One prve, iz samo njima znanih razloga guraju pojedini predstavnici stanara i radnici Plinare, pa čak i za radove u stanovima, o trošku samih vlasnika. Nadajmo se da je s time sada konačno gotovo.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Postovani Davor80, Jucer nisam cula da ujutro zvone za pregled instalacija. Zatim sam izjurila kod dr za psa, predstavnik stanara me vidio i vice za mnom da moram pustiti majstore u stan. Rekla sam da nemaju sta provjeravati jer je Plinara zapecatila dovod i da trebam naci ovlastenog servisera. Predstavnik kaze doslovce Moramo uci u stan, imamo nalog za pregled instalacija i popravak jer kod Vas curi plin. (Moj osobni razlog nepustanja majstora u stan je upravo taj predstavnik kojeg niti ne pozdravim kad ga vidim jer ne zasluzuje niti to), (plus zivi na drugom kraju grada.)) Zatim rece da se popravak financira iz pricuve. Nikakvu obavijest nisam vidjela od predstavnika stanara u vezi dolaska majstora, placanja iz pricuve... jedino ta pisana info od firme za instal., info koju sam spomenula u pitanju. Da sam znala, ne bih razmisljala kako naci ovl. servisera, kol'ko kosta, plus sto nemam fin. mogucnosti, plus vel'ki pas.. U vezi naloga rekla sam da cu napraviti kako pise u nalazu Plinare, ponovila da je plin zatvoren i da zurim. Zakljucio je da cu onda sama platiti taj popravak. Danas, petak, sretnem na stengama majstore, objasnim problem i da razmisljam o elektricnom bojleru. Za divno cudo, covjek mi kaze da on i obitelj imaju elektricni bojler i odgovori mi na sva pitanja. Tako da cu vjerojatno ici na tu opciju, rijesiti se predstavnika stanara i, po meni, nepostojecih problema s plinom. Eto, tol'ko za info. I jos jednom vel'ko hvala. Eh, da. Imam osjecaj da ste u pravu, predstavnik stanara je pogurao tu firmu na popravke, plus imam dojam da su i oni povezani s Plinarom jer nije moguce da u stubistu s 28 stanova ima 20-tak kojima je Plinara zapecatila dovod u stanu te su morali obaviti popravak da bi imali plin. Iznos za pricuvu nam je povecan bas prije izmjene plinomjera, popravak ide iz pricuve... Ne vjerujem u koincidenciju.  

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 tjedna kasnije...

Pozdrav svima, 

Imam slicnu situaciju kao gospodja RadmilaZg, kao i gospodja Marina1111 u temi:

 Na zalost, sve informacije o mojim pravima i obvezama kao vlasnika stana se svode na pricu, polu ili dezinformacije, bez da znam sto dalje. 

Plinara plombira, plombu skida ovlasteni serviser i informira plinaru (službena info iz plinare http://www.plinara-zagreb.hr/savjeti-11/postupak-sanacije-mjernog-dijela-plinske-instalacije/80), zatim ovlasteni serviser trazi pozitivan nalaz dimnjacara, dimnnjacar kaze da moze dati samo negativan nalaz iz razloga sto nas je (ne znam od kada) previše bojlera spojeno na isti dimnjak. Koji je to propis koji kaze da nas je previse? Moja situacija je nastala u svibnju, dok je u veljaci/ozujku taj isti dimnjacar bio u kontroli, rekao da je sve ok, a taj dokument ne mogu dobiti od predstavnice suvlasnika. Bojler je servisiran, plin mi ne curi (samo su bojler zapečatili), a u nalazu su iz plinare napisali niz neistina. 

Vjerojatno je suprotno pravilima foruma javno reklamirati odvjetnike, ali neka mi se javi u inbox ako ima ovdje odvjetnik da ima znanje, volju i iskustvo pomoci (uz naplatu) da dodjem do sve relevantne dokumentacije iz koje cu znati sto moram i smijem dalje učiniti, a sto sve ostale strane (predstavnica, upravitelj, dimnjacar, plinara) su takodjer duzni napraviti i sto ne smiju napraviti. Hvala! 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

U našem slučaju, prije dvadesetak godina se desio prelazak s grijanja putem zajedničke kotlovnice za više zgrada, na plinske atmosferske bojlere spojene na dimnjak po stanovima. Bez projekta izvedenog od strane ovlaštene firme to nije bilo moguće izvesti. U njemu stoji skica zgrade po etažama i plinskim trošilima prilagođenog dimnjaka u njoj, i točno je naznačeno kolika smije biti snaga pojedinog bojlera po stanu. Znači, nema nikakvog "viška", niti ga je moglo i smjelo biti. Takav dokument je morao svakako biti napravljen kao preduvjet izvođenja plinskih instalacija u zgradi, radilo se tu o izvornom stanju ili nekakvim naknadnim promjenama sustava grijanja.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija