DADOvrana objavljeno: 20. rujan 2021. Dijeli objavljeno: 20. rujan 2021. već skoro mjesec dana supruga ne može normalno koristiti usluge telemach,tokom razgovora jednostavno dolazi do prekida i potrebno je ponovo uspostavljati poziv ali nakon nekoliko sekundi razgovora opet dolazi do prekida i tako u krug....službu za korisnike ne možem dobiti,žalili smo se pismenim putem,tražili raskid ugovora bez naknade a pošto imamo i uređaj predložili smo da ga otplatimo ili vratimo što su odbili,tražili smo umanjenje računa i pitali što misle poduzeti po pitanju problema a njihov odgovor je : Ukoliko imate ugovornu obvezu Telemach zadržava pravo naplate naknade za prijevremeni raskid.Smatramo bitnim istaknuti da je člankom 11.1. Općih uvjeta poslovanja Telemach Hrvatska d.o.o. definirano kako Telemach pruža Telemach usluge unutar tehničkih i operativnih mogućnosti sustava Telemach mreže, te da je zbog toga moguće da Telemach usluge neće biti dostupne Krajnjem korisniku usluga u svako doba i na svakom mjestu. Pretplatnik je obvezan plaćati mjesečnu naknadu čak i ako Telemach usluge ne budu dostupne u određenim područjima ili u određeno doba, kao i ako Pretplatnik nije koristio ili pokušao koristiti Telemach usluge unutar određenog razdoblja.Naposljetku podsjećamo kako ste potpisivanjem Zahtjeva za zasnivanje pretplatničkog odnosa u cijelosti prihvatili odredbe Općih uvjeta poslovanja, Uvjeta korištenja odabranoga tarifnoga modela i Telemach cjenik telekomunikacijskih usluga. Također, svojim potpisom ste potvrdili da su Vam navedeni dokumenti uručeni, a za slučaj da nisu, obvezali ste se iste pročitati na Telemach internetskim stranicama.Svakako želimo istaknuli kako se u predmetnom slučaju radi o usluzi koja se pruža u pokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži te njeno korištenje nije vezano uz fiksnu lokaciju stoga ne ostvarujete pravo na prijevremeni raskid pretplatničkog odnosa bez naplate naknade za isti ukoliko se nađete na području smanjene kakvoće usluge, imajući u vidu da Vi odabirete područje na kojem ćete koristiti uslugu, odnosno Telemach Vam ne nalaže na kojem području ćete koristiti uslugu.Iskreno nam je žao zbog navedene situacije te u slučaju dodatnih upita Vam stojimo na raspolaganju po ovom ispada da sam svakako dužan plaćati uslugu iako je ne mogu koristiti??? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 20. rujan 2021. Dijeli odgovoreno: 20. rujan 2021. Do prekida dolazi zbog slabog signala na Vašem području ili? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
macak_15 odgovoreno: 20. rujan 2021. Dijeli odgovoreno: 20. rujan 2021. prije 4 sati , Borbena7 je napisao: Do prekida dolazi zbog slabog signala na Vašem području ili? Mislim da ja mogu odgovoriti na to što se događa s Telemachom. Kad je Telemach bio Tele2, plaćali su naknadu HT-u za korištenje njihovih baznih stanica. Kad je srpska tvrtka Telemach kupila Tele 2, ustanovili su da im je to preskupo i da više to ne mogu plaćati i ljudi koji su imali jačinu signala od 90-100 % su preko noći pali na 0-20 %. Drugim riječima, namjerno su svim svojim korisnicima smanjili dostupnost mreže i da stvari budu gore, već mjesec dana nadograđuju sustav i nemoguće ih je dobiti na telefon, a stranica im nije funkcionalna zbog nadogradnje sustava. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
DADOvrana odgovoreno: 20. rujan 2021. Autor Dijeli odgovoreno: 20. rujan 2021. prije 6 sati , Borbena7 je napisao: Do prekida dolazi zbog slabog signala na Vašem području ili? do prkida dolazi općenito(u kući ili 10,15,20 km.od kuće)jednostavno puca veza dok razgovarate neovisno koje doba dana ili gdje se nalazite prije 1 sat , macak_15 je napisao: Mislim da ja mogu odgovoriti na to što se događa s Telemachom. Kad je Telemach bio Tele2, plaćali su naknadu HT-u za korištenje njihovih baznih stanica. Kad je srpska tvrtka Telemach kupila Tele 2, ustanovili su da im je to preskupo i da više to ne mogu plaćati i ljudi koji su imali jačinu signala od 90-100 % su preko noći pali na 0-20 %. Drugim riječima, namjerno su svim svojim korisnicima smanjili dostupnost mreže i da stvari budu gore, već mjesec dana nadograđuju sustav i nemoguće ih je dobiti na telefon, a stranica im nije funkcionalna zbog nadogradnje sustava. moguće a računi redovito dolaze,i očito smo ih dužni plaćati pa makar i ne mozemo koristiti to što plaćamo Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Mister-X odgovoreno: 20. rujan 2021. Dijeli odgovoreno: 20. rujan 2021. prije 1 sat , DADOvrana je napisao: moguće a računi redovito dolaze,i očito smo ih dužni plaćati pa makar i ne mozemo koristiti to što plaćamo prvo što trebate napraviti (ako niste) isključiti probleme sa telefonom i sim karticom ako imate još neki mobitel sa tele 2 mrežom i on također ima tih problema,onda je u pitanju mreža...ako drugi telefon nema tih problema ,u njega stavite tu spornu sim karticu i vidite da li radi sve ok.. neznam da li je ovo odgovor sa mogučnosti žalbe drugom stupnju u roku mjesec dana,ako je onda se žalite drugom stupnju...nakon toga hakomu.. ako je neki "informativni " odgovor,onda pošaljite novi prigovor sa zahtjevom za raskid ugovora bez plaćanja penala...kad dobijete odbijenicu ,onda drugi stupanj ,pa hakom.... s njima više nema razgovora već morate sve dokumentirano (npr mailom) i u rokovima ,te po propisanoj proceduri... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.