Mariok90 objavljeno: 27. studeni 2021. Dijeli objavljeno: 27. studeni 2021. Pozdrav, Dobio sam blokadu računa zbog ovrhe od 3000 kn koju je poslao Total TV. Sklopio sam ugovor i uredno plaćao sve račune do isteka ugovora, imam njihov digitalni prijemnik zapakiran i spreman da im pošaljem ali nikad nisam dobio niti mail niti račun kojim to od mene traže. Samo mi je odjednom sjela ovrha? Na email adresu na koju sam do sad dobivao račune mi uredno dolaze promo materijali ali nikad nisam dobio upozorenje da vratim uređaj ili da imam neko dugovanje ili da će biti pokrenuta ovrha. Ima li netko iskustva sa ovim i prijedlogom što da radim. Unaprijed zahvaljujem. lp, Mario Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 28. studeni 2021. Dijeli odgovoreno: 28. studeni 2021. Na 27. 11. 2021. at 9:01, Mariok90 je napisao: Sklopio sam ugovor i uredno plaćao sve račune do isteka ugovora Da li ste po isteku ugovora tražili prestanak korištenja usluge? Na 27. 11. 2021. at 9:01, Mariok90 je napisao: imam njihov digitalni prijemnik zapakiran i spreman da im pošaljem ali nikad nisam dobio niti mail niti račun kojim to od mene traže Koliko ovo dugo traje tj. kada Vam je istekla ugovorna obveza? Na 27. 11. 2021. at 9:01, Mariok90 je napisao: Samo mi je odjednom sjela ovrha? Teško da će biti ovako, nešto Vam je moralo biti uručeno, jer se ovrha provodi na temelju ovršne isprave, a da bi se do nje došlo postoji strogo propisana zakonska procedura koja traje. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Mariok90 odgovoreno: 28. studeni 2021. Autor Dijeli odgovoreno: 28. studeni 2021. Hvala na odgovoru, prije 3 sati , Borbena7 je napisao: Da li ste po isteku ugovora tražili prestanak korištenja usluge? Nisam, zadnji račun koji mi je stigao od njih je 2.4.2020. koji je plaćen. Nakon toga mi nisu stizali novi računi, a 4 mjesec je bio datum kraja ugovorne obveze. prije 4 sati , Borbena7 je napisao: Da li ste po isteku ugovora tražili prestanak korištenja usluge? Koliko ovo dugo traje tj. kada Vam je istekla ugovorna obveza? Teško da će biti ovako, nešto Vam je moralo biti uručeno, jer se ovrha provodi na temelju ovršne isprave, a da bi se do nje došlo postoji strogo propisana zakonska procedura koja traje. U pon idem vidjeti gdje je taj dokument uručen. Moguće da je uručen na adresu na kojoj je bio postavljen Total TV, a to nije adresa na koju sam ja kao podnositelj usluge prijavlje. Računi su mi stizali mailom. Sigurno su slali detalje oko ovrhe na adresu gdje je postavljen TOTAL tv kojoj više nemam pristup. Mene brine što po isteku ugovora imam 14 dana zakonski i ugovorno potpisani rok da vratim uređaj na adresu koju su naveli, ja to definitivno nisam napravio. Sad ako postoji kakva mogućnost da izbjegnem tih lihvarskih 3000 kn kazne bilo bi super. Ako ne valjda ću naučiti iz grešaka... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 28. studeni 2021. Dijeli odgovoreno: 28. studeni 2021. prije 6 sati , Mariok90 je napisao: Sad ako postoji kakva mogućnost da izbjegnem tih lihvarskih 3000 kn kazne bilo bi super. Očito raspolažu sa pravomoćnim i ovršnim rješenjem o ovrsi. Trebate na FINA-i prikupiti svu dokumentaciju koju je ovrhovoditelj dostavio na provedbu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Mariok90 odgovoreno: 28. studeni 2021. Autor Dijeli odgovoreno: 28. studeni 2021. Hvala još jednom, kad dobijem više detalja javim se. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 29. studeni 2021. Dijeli odgovoreno: 29. studeni 2021. prije 8 sati , Mariok90 je napisao: kad dobijem više detalja javim se. Može. Također po pribavi poslovnog broja ovršne isprave i podatka koji je javni bilježnik donio rješenje o ovrsi, možete otići u njegov ured i napraviti uvid u svoj spis kako bi utvrdili, kako i na kojoj adresi Vam je izvršena dostava. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Mariok90 odgovoreno: 2. prosinac 2021. Autor Dijeli odgovoreno: 2. prosinac 2021. Nazalost morat ću platiti jer su mi ovrhe i svi računi dolazili poštom na adresu gdje sam prijavio uslugu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 2. prosinac 2021. Dijeli odgovoreno: 2. prosinac 2021. prije 1 sat , Mariok90 je napisao: Nazalost morat ću platiti jer su mi ovrhe i svi računi dolazili poštom na adresu gdje sam prijavio uslugu. Ne mora nužno biti tako, ako ste na toj adresi uredno odjavili prebivalište, odnosno boravište u vrijeme kada je na tu adresu bezuspješno vršena dostava tih pismena. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.