Yvanne objavljeno: 13. srpanj 2022. Dijeli objavljeno: 13. srpanj 2022. Pozdrav svima! Imam nekakvu malu situaciju za koju ćete mi, vjerujem moći pomoći. Naime, kupljena je zlatna ogrlica u vrijednosti 4.000 kn koja je bila loše zalotana te je pukla i ispala s vrata, srećom to se dogodilo tijekom noći tako da nije izgubljena. Uglavnom, na traženje povrata novca trgovac nudi samo popravak. Meni popravak nakon ovog ne igra jer ne želim da pukne i izgubim je. Što mi je činiti da mi vrate novac? Hvala! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ina83 odgovoreno: 13. srpanj 2022. Dijeli odgovoreno: 13. srpanj 2022. Poštovani, prema Zakonu o obveznim odnosima kupac koji je pravodobno i uredno obavijestio prodavatelja o nedostatku ovlašten je: 1) zahtijevati od prodavatelja uklanjanje nedostatka, 2) zahtijevati od prodavatelja predaju druge stvari bez nedostatka, 3) zahtijevati razmjerno sniženje cijene, 4) izjaviti da raskida ugovor i to redoslijedom kako je navedeno. Prilikom ostvarivanja prava na uklanjanje nedostatka kupac ima pravo izbora između popravka i zamjene stvari, osim ako bi odabrani način uklanjanja nedostatka bio nemoguć ili ako bi njime u odnosu na drugi način uklanjanja nedostatka prodavatelju nastali nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca. Kupac ima pravo na sniženje cijene ili na raskid ugovora tek ako prodavatelj nije uklonio nedostatak, ili je to odbio učiniti ili nije uklonio nedostatak u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima, ako nedostatak postoji unatoč pokušaju prodavatelja da ga ukloni odnosno ako je prodavatelj izjavio da neće ukloniti nedostatak ili iz okolnosti očito proizlazi da neće ukloniti nedostatak u razumnom roku ili bez znatnih neugodnosti za kupca te ako je nedostatak tako ozbiljan da opravdava trenutačno sniženje cijene ili raskid ugovora. Iz navedenog proizlazi da povrat novca prema zakonu možete dobiti tek ako prodavatelj ne ukloni nedostatak. Rijetko koji prodavatelj ima praksu vraćanja novca jer im to prema zakonu nije obveza ako se nedostatak može ukloniti drot13 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ivistipe odgovoreno: 13. srpanj 2022. Dijeli odgovoreno: 13. srpanj 2022. Viđeno kupljeno i budite sretni ako vam to želi besplatno popraviti, jer prodavač će se pravdati da ste loše rukovali predmetom koji vrlo tanak i zato lako puca. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.