Ana Anić objavljeno: 17. prosinac 2022. Dijeli objavljeno: 17. prosinac 2022. Poštovani, Dlelatnik radi na radnom mjestu korisnička podrška, te kupci ostavljaju nakon poziva smajlić, sretan , tužan. Sretan smajlić znači zadovoljstvo i naravno tužan nezadovoljstvo. Postavljeni cilj je 90% sretnih, zadovoljnih. Da li poslodavac smije to koristiti kao mjerilo kvalitete rada, te na osnovu toga uručivati opomene djelatnicima sa kvalifikacijom povrede radnog odnosa? Dnevno manje od 10 kupaca ostavi smajlića. Ako je jedan od tih "tužan" ne možeš postići cilj od 90% zadovoljnih. Ili, ako nisi odgovorio ono što kupac želi čuti (npr.traži povrat, a ne ostvaruje pravo na povrat sukladno pravilima) ostavi tužnog smajlića, a da djelatnik nije napravio ili rekao ništa protivno pravilima. Određeni poslodavci u sferi poslovanja pružanja korisničke podrške(kojih je u HR sve više) ovo primjenjuju u svom načinu rada i postupanju prema djelatnicima. Ne izgleda kao nešto što bi bilo u redu, pa molim sve koji su upućeni da daju svoje pravno mišljenje. Unaprijed se zahvaljujem na svakom odgovoru. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Imperator odgovoreno: 17. prosinac 2022. Dijeli odgovoreno: 17. prosinac 2022. Opomene mogu sijati okolo i šakom i kapom, koliko i kome god hoće. Ali, ako takvo što završi na sudu, tek tada se preispituje zakonitost tih opomena i male su šanse da će otkaz ugovora o radu prouzročen takvom opomenom biti proglašen zakonitim. I šta će ti takav posao uopće Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 19. prosinac 2022. Dijeli odgovoreno: 19. prosinac 2022. Dana 17. 12. 2022. u 8:54, Ana Anić je napisao: Da li poslodavac smije to koristiti kao mjerilo kvalitete rada Ima li u internim aktima poslodavca ili u samom ugovoru o radu govora o ovakvom ocjenjivanju? Dana 17. 12. 2022. u 8:54, Ana Anić je napisao: te na osnovu toga uručivati opomene djelatnicima sa kvalifikacijom povrede radnog odnosa? Kako je točno obrazložena ta povreda radnog odnosa? Dana 17. 12. 2022. u 8:54, Ana Anić je napisao: Dnevno manje od 10 kupaca ostavi smajlića. Ako je jedan od tih "tužan" ne možeš postići cilj od 90% zadovoljnih. Ili, ako nisi odgovorio ono što kupac želi čuti (npr.traži povrat, a ne ostvaruje pravo na povrat sukladno pravilima) ostavi tužnog smajlića, a da djelatnik nije napravio ili rekao ništa protivno pravilima. Za sve ovo postoji pohranjena snimka telefonskog razgovora? Dana 17. 12. 2022. u 22:04, Imperator je napisao: Opomene mogu sijati okolo i šakom i kapom, koliko i kome god hoće. To ne znači da radnik nema pravo na obranu, odgovor na opomenu. Dana 17. 12. 2022. u 22:04, Imperator je napisao: I šta će ti takav posao uopće Ubuduće se jednostavno suzdržite od ovakvih komentara. Najblaže rečeno neprimjereni su. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.