Slyder objavljeno: 1. veljača 2023. Dijeli objavljeno: 1. veljača 2023. (uređeno) Poštovani članovi foruma, siguran sam da je propisano, no ne znam gdje tražiti. Budući da nas je poslodavac dosta "nagurao" u mali prostor koji ima samo jedan prozor koji je k tome nemoguće otvoriti za sada, zanima me kojim je aktom i kako propisano koliko prostora mora imati svaki zaposlenik na svom radnom mjestu? Naime, u firmi postoje prostori koji definitivno ispunjavaju uvjete, a ovaj prostor koji je najmanji u njemu ispada da je najviše ljudi. Također, što ako poslodavac, odnosno prostor ne ispunjava uvjete za rad? uređeno: 1. veljača 2023. od Slyder Nadopuna Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
NickPraskaton odgovoreno: 1. veljača 2023. Dijeli odgovoreno: 1. veljača 2023. Veličina radne prostorije mora biti takva da je za svakog radnika osigurano najmanje 10 m³ zračnog prostora i 2 m² slobodne površine poda. Možda postoje posebni propisi vezani za djelatnost o kojoj se radi. Pogledajte Zakon o zaštiti na radu i pravilnike povezane s istim. Trebali bi imati Stručnjaka zaštite na radu i povjerenika zaštite na radu kojima se možete žaliti, a tu je i inspekcija rada. (Zaštita na radu i obveze su dobrim djelom povezane s djelatnošću i brojem zaposlenih) Slyder 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Slyder odgovoreno: 1. veljača 2023. Autor Dijeli odgovoreno: 1. veljača 2023. prije 1 sat, NickPraskaton je napisao: Pogledajte Zakon o zaštiti na radu Pročitao navedeni Zakon i našao zanimljive stvari, no odredbe vezane za konkretnu situaciju nisam našao. prije 1 sat, NickPraskaton je napisao: Veličina radne prostorije mora biti takva da je za svakog radnika osigurano najmanje 10 m³ zračnog prostora i 2 m² slobodne površine poda Kojim je točno aktom ovo propisano? prije 1 sat, NickPraskaton je napisao: Trebali bi imati Stručnjaka zaštite na radu i povjerenika zaštite na radu kojima se možete žaliti Iskreno, ne znam ima li koga, odnosno jeli i tko odgovoran za to. Radi se o maloj - srednjoj privatnoj firmi. prije 1 sat, NickPraskaton je napisao: Možda postoje posebni propisi vezani za djelatnost o kojoj se radi Uvjeti rada su takvi da cca 7-8h dnevno djelatnici u tom odjelu sjede za računalom između ostalog Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
NickPraskaton odgovoreno: 1. veljača 2023. Dijeli odgovoreno: 1. veljača 2023. prije 5 sati , Slyder je napisao: Kojim je točno aktom ovo propisano? Pravilnik o zaštiti na radu za mjesta rada NN 105/2020, potražite na N.N. A mogo bi Vam biti i zanimljiv ssljedeći pravilnik... Pravilnik o zaštiti na radu radnika izloženih statodinamičkim, psihofiziološkim i drugim naporima na radu prije 5 sati , Slyder je napisao: Iskreno, ne znam ima li koga, odnosno jeli i tko odgovoran za to. Radi se o maloj - srednjoj privatnoj firmi. Bitna je djelatnost i broj zaposlenih, ali ne znam ni ja sva pravila za sve vrste pravnih subjekata tako da pretražite...zaštita na radu za djelatnost xxxx. prije 5 sati , Slyder je napisao: Iskreno, ne znam ima li koga, odnosno jeli i tko odgovoran za to. Radi se o maloj - srednjoj privatnoj firmi. Morao bi imati, ako imate do 49 zaposlenih to bi mogao biti i vlasnik ako je položio ispit za stručnjaka zaštite na radu 1. stupnja. prije 6 sati , Slyder je napisao: Uvjeti rada su takvi da cca 7-8h dnevno djelatnici u tom odjelu sjede za računalom između ostalog Ništa neobično za neke djelatnosti, ali opet postoje propisana pravila za poslove gdje se dugo sjedi i radi na računalu. Također, trebali bi postojati interni pravilnici koji propisuju oganizaciju uređivanja i provođenja zaštite na radu. Slyder 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.