Jump to content

Dostavljac prisilno naplatio dodatni iznos, nakon dostave


Preporučene objave

objavljeno:

Pozdrav svima,

iznos i sama vaznost slucaja je minimalna, ali jako me zanima pravni smisao ovoga slucaja.

  1. Narucio sam dostavu - (unaprijed se unese masa i dimenzije)
  2. Sve proslo OK, paketi stigli.
  3. Nakon 10 dana dolazi mi email sa linkovima za placanje, da posto je Dostavljacev operater malo njemu vise naplatio, ja moram snositi tu razliku.
  4. Naravno, odbijam placati, nisam ja kriv sto Dostavljac nema vagu i metar.
  5. Automatski mi se naplati dodatni iznos sa kartice, uz ovaj link🤨

Moje generalno, ne pravno-strucno pitanje je: Da li ako se to navede u Uvijetima je moguce tek tako "peglati" neciju karticu.

Unaprijed hvala na odgovorima i srdacan pozdrav!

Tino

  • 1 mjesec kasnije...
odgovoreno:

Poštovani
Navedena radnja od strane prodavatelja - nije po zakonu, jer prodavatelj ima ugovor sa dostavljačem
u kojemu su njihova prava i obaveze, ali sa tim ugovorom vi kao kupac nemate ništa.
niti imate uvid u isti.
Navedeni problem bi trebali riješiti međusobno - prodavatelj i njegov dostavljač i to nebi smjelo iči na vašu štetu.
Pozdrav

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i kasnije se registrirati. Ako imate korisnički račun na ovom portalu, prijavite se ovdje kako bi objavljivali s tim korisničkim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija