mk2022 objavljeno: 24. travnja Dijeli objavljeno: 24. travnja pozdrav. moze malo pojasnjenje oko toga jer kad se to sve cita u NN meni je to prilicno nejasno. daklem dali mi kao kupci (privatna osoba) imamo pravo traziti od trgovca "zamjenu/popravak/raskid ugovora uz povrat love" u roku od 2g iako trgovac cesto navede garancije od 1g na odredeni proizvod? dali se zaista treba izricito pozvati na materijalni nedostatak, a ne na jamstvo u tom slucaju? daklem imam kupljen proizvod (dig sat prijemnik) kojem je navedeno jamstvo 1g. pokvario se nakon 1g i 2mj. dali imam ikakva prava ili ne, jer trgovac se naravno pravi grbav i samo ponavlja ko pokvarena ploca da proizvod nema vise jamstvo, a ako idem na meterijalni nedostatak da moze servis traziti vjestacenje i u tom slucaju mi se moze desiti da ja moram platiti te troskove. radi se o uredaju vrijednosti 250kn tako da zelim biti siguran da mi se nemogu desiti ti troskovi, ako cu krenuti u daljnje natezanje sa trgovcem. hvala lp Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
frenki zg odgovoreno: 7. svibnja Dijeli odgovoreno: 7. svibnja (uređeno) Poštovani. Ne vidim gdje je ovdje problem ? Proizvodu je istaknuta garancija od 1.g - isti se pokvari 2 mj, nakon isteka garancije - Vještačenje istog košta puno novaca, u odnosu na vrijednost proizvoda od 250.kn Išli bi na vještačenje - ali da budete sigurni da vi isto nečete morati platiti ? Budite realni - uređaj, male vrijednosti, se pokvario 2 mj, nakon isteka garancije. Pozdrav P.S. . Vaša tvrdnja :daklem imam kupljen proizvod (dig sat prijemnik) kojem je navedeno jamstvo 1g. pokvario se nakon 1g i 2mj. uređeno: 7. svibnja od frenki zg dopuna Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Gavun2018 odgovoreno: 12. listopada Dijeli odgovoreno: 12. listopada Pozdrav, Dvije godine nakon ugradnje tuš kabine ona je pocela pustati vodu. Na uvidaj je dosao proizvodac i ustvrdio da je kabina neispravna jer joj nedostaju dijelovi koji su trebali biti ugradeni da ona ne bi propustala. Ponuda od proizvodaca je 300 eura i ukljucuje dijelove koji nedostaju, demontazu, ciscenje utora i ponovnu montazu ispravno. Garancija je dvije godine i vise ne vrijedi. Kabina je montirana u sklopu novogradnje prije dvije godine, tj podizvodaci investitora su je montirali bez tih dijelova koji bi sprijecili propustanje. Kabinu smo koristili ne znajuci da ti dijelovi nedostaju, nismo strucni niti smo primijetili da kabina propusta vodu na plocice prilikom tusiranja. To smo primjetili prije par dana, nakon vise od 2 godine od useljenja i koristenja. Mene zanima slijedece: Mozemo li traziti od investitora i njegovog podizvodaca koji je ugradio kabinu da plate to sve? Postoji li zakonsko uporiste u tome? I jeli ovakav slucaj izvan garancije obzirom da je montirana neispravno u startu, a to se tek sad ustanovilo? Nije montirana ispravno pa je otisao dio u garancijskom roku. Nego jeli na ovakav slucaj uopce primjenjiva garancija? Da nam ne bi rekli da je garancija istekla. Moze li garancija uopce vrijediti na nesto u startu neispravno? Hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.