dalemido objavljeno: 16. lipanj 2023. Dijeli objavljeno: 16. lipanj 2023. Situacija je sljedeća (ovaj put je konkretno HAK u igri, ali vjerujem da nije jedinstvena situacija): višegodišnji sam član HAKa za kojeg redovno plaćam godišnje članarine. Pred istek ugovora HAK uredno šalje uplatnicu za produženje članstva. Ove godine se dogodila situacija da su mi poslali uplatnicu koju sam ja na vrijeme uplatio. Sada sam ih kontaktirao da prije putovanja provjerim jel je sve u redu s članarinom i na info telefonu su mi dali informaciju da nisam više njihov član jer sam uplatio iznos koji su mi oni poslali na uplatnici, ali su oni u međuvremneu digli cijene pa uplaćeni iznos nije dovoljan za obnovu članarine. Imam li se kome pravo žaliti? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 19. lipanj 2023. Dijeli odgovoreno: 19. lipanj 2023. Dana 16. 06. 2023. u 10:09, dalemido je napisao: Ove godine se dogodila situacija da su mi poslali uplatnicu koju sam ja na vrijeme uplatio Što Vam ovo znači? Dana 16. 06. 2023. u 10:09, dalemido je napisao: oni u međuvremneu digli cijene pa uplaćeni iznos nije dovoljan za obnovu članarine. Kako je ovo povišenje regulirano u njihovom internom aktu tj. Općim uvjetima poslovanja? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.