Jump to content

Webshop - kriva cijena


tonjic

Preporučene objave

Pozdrav,

jučer se desila greška na jednom webshopu gdje je prikazana cijena bila na 84% popusta,vrijednost robe od cca 1150€ je jucer bila cca 187€, narudžba je uspješno prošla i naručio sam proizvod. Danas sam dobio očekivani e-mail:

Citiraj

 

Poštovani,

Ovim putem Vas obavještavamo kako smo Vam izvršili povrat sredstava. Naručene uređaje nemamo na zalihi, desila se greška sustava preko vikenda.

 

Na njihovoj Web stranici stoji sljedeće:

Citiraj

Ugovor o kupoprodaji proizvoda između Kupca i Prodavatelja zaključen je trenutkom narudžbe proizvoda.

Naručivanje

Proizvodi se naručuju putem košarice i neopozivi su. Proizvod može naručiti registrirani i neregistrirani korisnik. U slučaju da prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti proizvod zato što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, prodavatelj će pismeno obavijestiti kupca koji može otkazati narudžbu ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke.

te nema nikakvih stavki o pogreškama vezano za cijene na webshopu. Po svemu sudeći kupoprodajni ugovor bi trebao biti zaključen mojom narudžbom,a za ovaj slučaj bi me trebali obavijestiti da robe nema i da biram ocu li povrat novca ili cekat robu,u kojem bi ja slucaju izabrao da čekam robu.

Moje pitanje je ima li se smisla boriti, pozvati se na ove stvari koje sam naveo iz njihovih uvjeta poslovanja,s obzirom da su oni vec napravili zahtjev za povrat novca. Vidio sam jednu slicnu temu ovdje na forumu koja je rijesena u kupčevu korist,al pretpostavljam da to ovisi od trgovca do trgovca.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

EDIT: naknadno vidim da se ista roba moze naruciti po vecoj cijeni, iako tvrde da robe nema na zalihi. Planiram poslati sljedeći mail, pa mi bilo kakav savjet moze biti od pomoci:

 

Poštovani,

 
Vaši uvjeti poslovanja https://www.nekastranica.hr/uvjetiposlovanja kažu:
 
"Ugovor o kupoprodaji proizvoda između Kupca i Prodavatelja zaključen je trenutkom narudžbe proizvoda."
"U slučaju da prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti proizvod zato što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, prodavatelj će pismeno obavijestiti kupca koji može otkazati narudžbu ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke."
 
Prema navedenom kupoprodajni ugovor je sklopljen u trenutku narudžbe proizvoda, prema čl 48. Zakona o potrošačima:
 
"(1) Osim ako je drukčije ugovoreno, trgovac je dužan ispuniti ugovor o kupoprodaji bez odgađanja, a najkasnije u roku od 30 dana od dana sklapanja ugovora."
 
Također, u navedenom slučaju ste bili dužni obavijestiti me o nedostupnosti proizvoda, te bih ja birao želim li otkazati narudžbu ili čekati novi rok isporuke. Prema Zakonu o potrošačima, čl. 8.:
 

"(1) Trgovac je dužan uvjete prodaje istaknuti jasno, vidljivo i čitljivo.

(2) Trgovac je dužan pridržavati se uvjeta prodaje."

Također, pisali ste da uređaja nema na zalihi, međutim isti uređaj se i dalje može naručiti po većoj cijeni na https://www.nekastranica.hr/proizvod/uređaj/

Vi se izgleda ne pridržavate svojih uvjeta poslovanja a ni Zakona. Molio bih Vas da ispunite svoje obaveze iz kupoprodajnog ugovora, te dovršite narudžbu. Napominjem da imam dokumentirano sve, jučerašnju cijenu s popustima, Vaše uvjete poslovanja te današnju ponovnu dostupnost proizvoda iako tvrdite da ih nema na zalihi.
 
Lijep pozdrav,
ime i prezime
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija